به گزارش ایرنا حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: هر تصمیم که برای ملت گرفته شود و این تصمیم با ایرانی، اسلامی و انقلابی بودن مخالف باشد، ملغی است.
وی با بیان اینکه هفته گذشته در محضر رهبری بودیم افزود: به فرموده ایشان، اسلامی بودن، ایرانی بودن و انقلابی بودن از هم جدایی ناپذیر است و ملت ما، هم مسلمان و هم ایرانی و هم انقلابی است و این هویت ما است و هر کاری با این هویت سازگاری نداشته باشد محکوم است.
وی گفت: این که دشمن برای ما بنویسد و ما اجرا کنیم ولو اینکه عیب نداشته باشد نامناسب است و عیب مهم زیر سلطه رفتن است و ما نباید تسلیم شویم.
امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه آنچه از خبرها به رهبر معظم انقلاب گزارش می شود درست است گفت: آنان که فکر می کنند آقا شب خواب می بیند و صبح بدون اطلاع صحبت می کند، بدانند رهبر ما یک کارشناس سیاسی، دینی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به تمام معنای کلمه است.
وی در بخش دیگر سخنان خود به اقدام تروریستی داعش در تهران اشاره کرد و گفت: این اقدام کور تروریستی تلاش داشت تا حضور مردم ما در راهپیمایی روز قدس کمرنگ کند.
وی افزود: مردم از این ترقه بازی ها نمی ترسند زیرا که جمهوری اسلامی ایران در پناه امام مهدی (عج) است و اگر2 نفر با اقدام کور عملیاتی انجام دهند ریشه شان زده می شود.
وی خاطرنشان کرد: تروریست ها فکر می کردند با این ترقه بازی می توانند کشور ما را ناامن کنند اما کور خوانده اند.
امام جمعه بجنورد به سالروز شهادت امام علی(ع) اشاره کرد و گفت: امیر المومنین هم انقلابی بود و هم از انقلابیون دفاع می کرد، و اینکه رهبر معظم انقلاب از یک سال گذشته فریاد می زنند که ای مسئولان بچه حزب الهی و بچه انقلابی ها را دریابید برای توجه به این عناصر است.
وی تاکید کرد: بچه انقلابی، بچه های بسیجی و جهادی را کنار نزنید زیرا اینها افتخار کشور و پشتوانه نظام هستند.
وی گفت: امروز مدافعان حرم از مرزها بیرون رفته اند که دشمن قدم درخاک ایران اسلامی نگذارد، امروز مدافعان به ندای انقلابی و بسیجی علی(ع) لبیک می گویند و زن و بچه را رها می کند و در آن سوی مرزها مدافع حریم اسلام و مدافع حرم می شوند.
وی با بیان اینکه اباذر یار امام علی(ع) مومن انقلابی و مبارز با فساد و مبارز با انسان های سست عنصر و خودفروخته بود گفت: اگر زمانی علی ها نتوانند بخروشند اباذرها باید بخروشند و منویات رهبر و ولی خود را منتقل کنند.
وی به فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس اشاره کرد و از مردم خواست تا با حضور با شکوه و حماسی در راهپیمایی گسترده در این روز، حمایت از فلسطین و قدس را فریاد بزنند و با این حضور تودهنی محکم به مستکبران بزنند.
* سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به نشانی http://www.irna.ir/nkhorasan و کانال تلگرامی این خبرگزاری به نشانی https://t.me/irnabojnurd در دسترس افراد برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای استان است.
نشانی صفحه اختصاصی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام هم https://www.instagram.com/irnabojnurd است.
همچنین مردم می توانند دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را به نشانی https://t.me/irnaBOJ تگرام کنند.
7185 / 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.