به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سعید آزادی در خطبه های نماز جمعه این هفته قشم افزود: فتنه سال 88 از آن جهت فتنه است که ادامه دارد و دشمن هم چنان از راه های مختلف برای تضعیف نظام اسلامی و دست یابی به هدف های خود تلاش می کند.
وی ادامه داد: دشمن در فتنه به گونه ای عمل می کند که برخی از دوست داران نظام دچار اشتباه می شوند و اینان بهترین گزینه دشمن برای ایجاد فتنه هستند که فریب دشمن را خورده و در مسیر تضعیف نظام اسلامی گام برمی دارند.
امام جمعه موقت قشم ساختار شکنی، خروج از چارچوب های قانونی و نیز مرز بندی نکردن با برخی شعارها و فعالیت ها را از جرم های عناصر فریفته دشمن دانست و تصریح کرد: در فتنه 88 عده ای موجبات امیدواری دشمن نسبت به براندازی نظام اسلامی را فراهم و هم جهت با آنان حرکت کردند.
وی با اشاره به سنگ اندازی برخی خواص در طول تاریخ اسلام گفت: ملت با بصیرت ایران اسلامی در روز 9 دی از خواص عبور کردند و به ندای رهبر معظم انقلاب پاسخ دادند.
آزادی افزود: ملت ایران با همان بصیرت این نظام را تا انقلاب حضرت مهدی(ع) استمرار می دهد و هر کسی بخواهد خود مانع شود و یا مانع ایجاد کند، در برابر سیل توفنده امت حزب الله محو و نابود می شود.
وی افزود: دشمنان و برخی افراد در داخل که شناخت درستی از مردم ندارند بدانند که کسی مورد تایید مردم قرار می گیرد که ولایت مدار باشد.
امام جمعه موقت قشم گفت: کشور قانونمند است و کسانی که گلایه ای دارند با صحبت کردن آن را حل کنند.
وی افزود: کسانی که روزی دم از ولایت مداری زدند و مردم سخن آنان را پذیرفتند و به آن ها رای دادند باید به این امر توجه کنند که اگر مشخص شود که ولایت پذیر نیستند، مردم رای خود را از آن ها پس می گیرند.
آزادی ادامه داد: کسانی که روزی نمک این مملکت را خوردند و در مقام خدمت بودند اکنون نباید با سخن پراکنی دل دشمن را شاد کنند.
وی در ادامه فرا رسیدن سال نو میلادی را تبریک گفت و به سالروز ابلاغ نامه امام راحل به رهبر جماهیر شوروی، اشاره و اظهار کرد: نامه امام خمینی(ره) در آن دوران این پیام را به دنیا داشت که ایران به مسائل نگاه جهانی دارد.
در 11 دی 1367 (اولین روز سال 1989 میلادی) امام خمینی(ره) نامه ای را به میخائیل گورباچف (آخرین دبیرکل حزب کمونیست شوروی) نوشت که توسط آیت الله عبدالله جوادی آملی تسلیم وی شد. امام راحل در این نامه با اعلام مرگ کمونیسم اظهار کردند که از این پس کمونیسم را باید در موزه ‌های تاریخ سیاسی جهان جستجو کرد.
امام جمعه موقت قشم با اشاره به پشیمانی رهبر جماهیر شوری از بی توجهی به نامه امام خمینی(ره) پس از 10 سال،تصریح کرد: وعده های امام راحل محقق شد و در آینده نیز جهان خواهد دید که وعده مقام معظم رهبری مبنی بر نابودی اسرائیل در کمتر از 25 سال محقق می شود.
شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود 150 هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان واقع است.
7500/7408
خبرنگار: حسین آزاد منجیری * انتشار: محمد جهانگیریان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.