عادل شهرزاد عصر چهارشنبه در حاشیه شصت و چهارمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید هرمزگان در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این مبلغ از سوی بانک های عامل به 33 متقاضی پرداخت شده است.
وی افزود: از خرداد ماه سال جاری تاکنون درمجموع 82 متقاضی با درخواست حدود 344 میلیارد ریال تسهیلات به بانک های کشاورزی، تجارت، صادرات، ملت و پست بانک معرفی شده اند که 18مورد آن انصراف و یا ازسوی بانک عامل عودت داده شده اند.
معاون سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان خاطر نشان ساخت: دراین مدت مبلغ 628میلیارد ریال نیز از سوی بانک های کشاورزی، تجارت، صادرات، ملی و سپه در قالب پرداخت های خارج از کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به 666 متقاضی اجرای طرح های کشاورزی و زیر مجموعه آن پرداخت شده است.
به گفته شهرزاد بیشترین این طرح ها به تعداد 389 مورد به بانک کشاورزی و 221مورد به بانک صادرات و کمترین آن به تعداد 2 و سه مورد به ترتیب به بانک های سپه و تجارت اختصاص دارد.
وسعت زمین های کشاورزی هرمزگان 162 هزار هکتار با تولید سالانه افزون بر دو میلیون و 250 هزار تن محصول باغی و زراعی اعلام شده است.
شصت و چهارمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید هرمزگان با حضور معاون استاندار، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و روسای بانک های عامل برگزار شد.
7408/6149 * خبرنگار: رضا گیلانی * انتشار: محمد جهانگیریان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.