به گزارش ایرنا، حجت الاسلام شیخ هادی میرزایی در خطبه های نماز جمعه پارسیان افزود: هرکجا نظام و کشور به بسیج احتیاج پیدا کرد بی محابا وخالصانه ورود و خدمت می کند.
امام جمعه پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به نهم ربیع الاول سالروز شهادت امام حسن عسگری(ع) و آغاز امامت حضرت حجت (عج) گفت: اندیشه مهدویت به دلیل مسأله امامت و جایگاه اعتقادی آن در فرهنگ شیعه که تداوم رسالت است، از اهمیت بالایی برخوردار است و امامت مقامی الهی است و امام، سرنوشت دین و دنیای مردم را بر عهده دارد.
میرزایی تأکید کرد: انتظار ظهور یک مصلح بزرگ آسمانی و استقرار صلح و عدل امری فطری است که زمان و مکان نمی شناسد و به قوم و ملتی هم اختصاص ندارد بلکه همه مردم بطور فطری منتظر هستند تا روزی برسد که به کمال مطلوب و زندگی شرافتمندانه دست پیدا کنند.
امام جمعه پارسیان با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه و بازدید چهره به چهره با آسیب دیدگان تصریح کرد: شکوه استقبال مردم در کنار سخنان آرام بخش رهبر عزیز انقلاب به واقع بهترین مرهمی بود بر زخم زلزله زدگان و تسکین بخش آلام مردم آسیب دیده که با ادبیات گوناگون احساس خودشان را این گونه تابلو می کردند که با آمدن رهبر عزیزمان دردها و مصیبت هایمان فراموش شد.
خطیب نماز جمعه پارسیان با اشاره به جواب نامه مقام معظم رهبری به سردار سرافراز سلیمانی و اشاره به شکست سیاست های خباثت آلودی که ایجاد جنگ و نابودی مقاومت ضد صهیونیستی را هدف قرار داده بود، تصریح کرد: با توجه به نبود حصول نتیجه از دیپلماسی مذاکره باید از گذشته درس گرفت و بر دیپلماسی عزت و اقتدار اصرار کرد .
وی از حضور آحاد مردم و مسئولان سیاسی و نظامی استان در نخستین یادواره 122 شهید غرب استان نیز قدردانی کرد.
7191 /6048
خبرنگار : ابراهیم بدیعی ** انتشار: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.