به گزارش ایرنا ، علی رئوفی روز یکشنبه درهمایش دبیران اقامه نماز دستگاه های اجرایی به میزبانی اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: با توجه به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب فضای مجازی دیگر مجازی نیست بلکه حقیقی است چرا که بیشتر جوانان و نوجوانان در این شبکه های اجتماعی حضور دارند و برنامه ریزی مدیران باید در این زمینه بیشتر باشد.
وی بیان داشت : آذرماه امسال اجلاس سراسری نماز به میزبانی هرمزگان با محوریت نماز وفضای مجازی برگزارمی شود و باید تلاش وتبلیغات مدیران و دبیران نماز هرمزگان درجهت ماندگاری و بازخورد آثار این اجلاس در جامعه باشد.
معاون استاندار هرمزگان اظهار کرد: تلاش دشمن کم توجهی مسلمانان به فریضه نماز است که باید دبیران ستاد اقامه نماز تبلیغ گسترده برای این فریضه واجب داشته باشند.
رئوفی اضافه کرد: بر اساس تحقیقاتی که در برخی از زندان های کشور صورت گرفته، 90 درصد مجرمان را افراد بی نماز تشکیل می دهند که این امر نشان دهنده نقش نماز در بازدارندگی از کاهش آسیب های اجتماعی دارد.
وی گفت: یک سوم روایت فقهی شیعه مربوط به نماز و مقدمات آن است و نماز نخستین چیزی است که خداوند بر امت اسلام واجب کرده است.
در این همایش از دبیران ستاد اقامه نماز دستگاه های اجرایی استان هرمزگان تجلیل شد.
7195/ 6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار : خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.