به گزارش خبرنگار ایرنا ، سرهنگ علی اصغر عبادی نیک روز سه شنبه در تشریح این خبر به خبرنگاران اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت و انتشار تصاویر ، مطالب غیراخلاقی در فضای مجازی توسط افراد ناشناس ، موضوع به صورت ویژه در دستور کارمأموران قرار گرفت.
وی با بیان اینکه با انجام اقدام اطلاعاتی موفق به شناسایی سه متهم در این زمینه شدیم ، خاطرنشان کرد: در همین راستا تعداد 4 کانال فعال در امر تهیه و انتشار موارد غیر اخلاقی و مستهجن با بیش از هزاران عضو و حاوی بیش از هزار کلیپ و تصاویر مبتذل و مستهجن ، از فضای مجازی پاکسازی و به فعالیت های مجرمانه و غیراخلاقی آنان پایان داده شد.
سرهنگ عبادی نیک از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان های موبایلی، مراتب را به پلیس اطلاع دهند.
رئیس پلیس امنیت عمومی هرمزگان با بیان اینکه گسترش روز افزون شبکه‌های اجتماعی در کنار مزایای آن، آسیب‌های فراوانی را نیز ایجاد کرده است ، افزود: متأسفانه افزایش بیش از پیش محتوای ضد اخلاقی و ضد ارزشی که کیان خانواده را هدف قرار داده، از جمله این آسیب‌هاست.
وی با تشکر از تعامل خوب مردم با پلیس در برخورد با عاملان اشاعه فساد و فحشاء در جامعه ، گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان با استفاده از ظرفیت های موجود و رصد شبانه روزی فضای مجازی با جدیت و قاطعیت ، با افرادی که با اقدام غیر اخلاقی و انتشار تصاویر ، ویدئو کلیپ و مطالب نامتعارف سعی در اشاعه فساد و کمک به دشمنان اسلام در جهت ایجاد انحرافات اخلاقی جوانان و نوجوانان و ابتذال خانواده ها دارند ، برخورد می نماید.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی ** انتشار: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.