محمد مهدی حیدریان روز جمعه در سومین مرحله از دهمین دوره آموزشی اندیشه های آسمانی در جمع بانوان رابط پژوهشگر و هنرمند مساجد در مشهد افزود: چاره ای نداریم جر اینکه نهضت تولید محتوا را راه اندازی کنیم.
وی اظهار کرد: تولید تنها مختص به متن و کلام نیست و موثرترین تولید، تولید تصویری است و بدین منظور مساجد باید به این تولید مجهز شوند.
وی خطاب به متولیان و هنرمندان مساجد گفت: شما سرمایه های فرهنگی این نظام هستید و با بیان هنری باید ارزشهای فرهنگی را در جامعه پراکنده و به گوش اقشار مختلف برسانید.
رئیس سازمان سینمایی کشور افزود: طی سال گذشته 1.2 میلیارد پیام به زبان فارسی تولید شد حال آنکه در طول 22 سال قبل از کل تولید محتوا به زبان فارسی 1.1 میلیارد تولید محتوا بوده است.
وی با بیان اینکه امروز فضای مجازی به دنیا مسلط شده است، اظهار کرد: در سال گذشته و ابتدای امسال، حدود 35 میلیون نفر از اینترنت همراه استفاده کرده اند.
وی گفت: 72 درصد کسانی که در شبکه های اجتماعی عضویت دارند، تماشا می کنند و 34 درصد تماشا کرده و انتشار می دهند.
حیدریان افزود: 16 درصد اعضای شبکه های اجتماعی تولید می کنند و 84 درصد مصرف کننده هستند.
وی اظهار کرد: برای حیات در فضای امروز باید از نظر معرفتی خود را تقویت کرده و هنرمندانه حرف خود را بیان کنیم و برای تولید با کیفیت و محتوای مناسب به اشکال مختلف به ویژه با زبان هنر بر مبنای داشته های دینی، ارزشی و ملی خود برنامه ریزی و اقدام کنیم.
1906 / 6053 خبرنگار: فاطمه یوسفی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.