حجت الاسلام غلامرضا دهقان چهارشنبه شب در حاشیه نشست فعالان مجازی خاش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فعالیت کاربران در فضای مجازی در کنار تلاشهای موثر فعالان رسانه به خوبی می تواند زیبایی های اسلام را به دنیا نشان دهد.
وی افزود: با توجه به اینکه دشمنان اسلام برای ضربه زدن به مسلمانان از هر گونه ترفندی استفاده می کنند در این موضوع اقشار مختلف جامعه اسلامی و از جمله قشر جوان باید از امکانات بروز و کارآمد و علم مجازی و اینترنت بهره ببرند.
وی ادامه داد: ترویج اخلاق، کرامت انسانی و معرفی معارف دینی که در اسلام مورد تاکید بوده باید در سطح جهانی گسترش پیدا کند تا مردم دنیا شیفته اسلام شوند.
امام جمعه خاش گفت: فضای مجازی دارای فواید و مضرات مخصوص به خود است لذا توصیه می شود اقشار جامعه از تیغ دو لبه آن خود را نجات دهند.
حجت الاسلام دهقان بیان کرد: ترفندهای به دام انداختن در محیط های فاسد و به دور از اخلاق و منش انسانی و به انحراف کشیدن جوانان، زنان و مردان مسلمان در فضای مجازی و اینترنت وجود دارد که دقت کردن در موضوع استفاده از امکانات به روز جهانی و حضور در شبکه های اجتماعی لازم است.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار خاش نیز به خبرنگار ایرنا گفت: شبکه های اجتماعی و دنیای مجازی در کنار فعالیت رسانه ها ظرفیت های خوبی در امور اطلاع رسانی به شمار می رود.
محمد احمدی افزود: استفاده درست از امکانات و توانمندی های دنیای مجازی می تواند اقشار جامعه را از آسیب ها دور و نقشه های دشمنان را خنثی کند.
به گزارش ایرنا خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7310**3213خبرنگار: محمدامین میربلوچزهی **انتشار دهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.