به گزارش خبرنگار ایرنا ، فریدون همتی شامگاه دوشنبه در نشست صمیمی با اعضای ستاد دکتر روحانی در استان هرمزگان اظهار داشت: زمانی که یک جایگاه ملی برای استان تعریف شود توجه فراوانی به آن خواهد شد و اگر توجه همگان را به آن جلب کنیم، موجب بهره مند شدن مردم استان خواهیم شد.
وی ادامه داد: دولت دوازدهم با ایجاد امید در میان مردم برای پاسخگویی به مطالبات مردم تلاش می کند و ما نیز از نقطه نظرات تمامی اقشار و گروه ها و احزاب در این راستا استفاده می کنیم.
استاندار هرمزگان افزود: در جمهوری اسلامی ایران چیزی به عنوان باخت وجود ندارد و همه تلاش ها و فعالیت ها و حضور مردم در انتخابات برای ارتقا و سازندگی کشور رقم می خورد.
همتی با اشاره به اقدامات دولت یازدهم، بیان داشت: دولت تدبیر و امید در چهار سال گذشته با فعالیت ها و سیاست های اصولی و درست و جهت دهی های منطقی به مسائل کشور و خارج کردن کشور از شرایط سخت و دشوار تحریم ها اقداماتی را با روش اعتدالی و منطقی صورت داد .
وی تصریح کرد: ملت ایران این اقدامات را مثبت ارزیابی کردند و دوباره به این دولت رای دادند و اعتقاد دارند که این دولت باید راه خود را ادامه دهد و اقدامات خود را نهادینه کند.
استاندار هرمزگان با قدردانی از زحمات تمامی اعضای ستاد دکتر روحانی در هرمزگان، اظهار داشت: اعضای ستاد دکتر روحانی از نیروهای نخبه و دلسوز و توانمند استان هستند و علاقمند به پیشرفت و موفقیت کشور می باشند.
وی اظهار کرد: اهتمام همه ما بر این خواهد بود در برنامه ریزی ها از نظرات کارشناسان و نخبگان استان استفاده کنیم و اعضای ستاد دکتر روحانی با توجه به ارتباط با نخبگان تمامی مناطق استان این نظرات را دریافت و به ما ارائه دهند.
همتی با بیان اینکه وحدت خوبی میان اهل سنت و شیعه و اقوام مختلف در هرمزگان وجود دارد، اظهار داشت: شناختن استعدادها و توانایی ها و درست به کار گرفتن نیروها در پیشرفت کارها بسیار موثر است.
استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: دکتر روحانی هم تاکید بر استفاده از شایستگان دارند تا کارها در مسیر صحیحی هدایت شود و در این راستا اولویت ما در استان استفاده از نیروهای شایسته و معتقد به دولت تدبیر و امید است .
رئیس ستاد دکتر روحانی در هرمزگان نیز در این نشست با تبریک انتخاب فریدون همتی به عنوان استاندار هرمزگان، بیان داشت: ما به دنبال یک ستاد اعتدالی فراگیر در استان بودیم و تمامی جریانات همسو و حامی دولت در این چرخه قرار گرفتند.
ابراهیم امینی پوری افزود: در مجموع افزون بر هزار و 200 نفر به طور مستقیم در انتخابات در ستاد دکتر روحانی در هرمزگان در قالب چارت تشکیلاتی فعالیت داشتند.
وی تصریح کرد: با تلاش صورت گرفته شاهد رشد مشارکت مردم و افزایش آرای دکتر روحانی در استان هرمزگان نسبت به سال 92 بودیم.
امینی پوری خاطرنشان کرد: فعالان ستاد دکتر روحانی پشتوانه های بسیار خوبی برای دولت هستند و حامی نماینده عالی دولت در استان خواهند بود و برای موفقیت دولت در استان تلاش می کنند.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.