به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی در حاشیه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در گفت و گو با خبرنگاران افزود: شکر نعمت مردم سالاری دینی و حق انتخابی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ملت داده است حضور گسترده و باشکوه در پای صندوق های اخذ رای است.
به گفته وی ملت بیدار و با بصیرت ایران امروز بار دیگر با حضور باشکوه و گسترده خود پایه های نظام را محکم خواهند کرد.
وی اظهار کرد: ملت ایران همچنان پای انقلاب و نظام و ولایت ایستاده است و این مسیر نورانی را به رهبری مقام عظمای ولایت طی خواهد کرد.
وی اضافه کرد: امروز روز امتحان بزرگ ملت ایران است و قطعا ملت ایران بار دیگر از این امتحان سربلند پیروز بیرون خواهد آمد.
امام جمعه بروجرد گفت: هر کسی حایز اکثریت آرا در کشور شوند ملت بزرگ ایران پیروز میدان خواهد بود زیرا این ملت هستند که با حضور گسترده و دشمن شکن خود حماسه ای بزرگ را خلق می کنند.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بازنده هستند و باید بدانند که ملت ایران همچنان محکم برای دفاع از اسلام، انقلاب و رهبری ایستاده اند.
وی تاکید کرد: پیام حضور گسترده ملت ایران درانتخابات این است که ملت هیج وقت اجازه نخواهد داد که دشمنان در سرنوشت این کشوردخالت کنند.
بروجرد به عنوان دومین شهرستان بزرگ استان لرستان بعد از خرم آباد دارای حدود 400 هزار جمعیت است ازاین تعداد جمعیت 277هزار تن واجد شرایط اخذ رای بوده همچنین حدود 14 هزار تن رای اولی در این دوره از انتخابات شرکت می کنند.
لازم به ذکراست در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 860 داوطلب با یکدیگر رقابت کرده که ازاین تعداد 187 داوطلب در شهر بروجرد برای دست یابی به 9 کرسی شورای اسلامی این شهربا یکدیگر رقابت می کنند.
در این دوره از انتخابات 205 شعبه در شهر بروجرد و بخش مرکزی و 33 شعبه نیزدربخش اشترینان وظیفه جمع آوری آرای مردم این شهرستان را برعهده دارند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور در حال برگزاری است.
7273/7190 خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.