احسان اکبری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: رسانه ها باید یاور همیشگی مردم و نظام باشند و جانب انصاف را رعایت و در فضایی منطقی مسائل را نقد و به بهترین نحو ممکن اخبار و اطلاعات را در اختیار مردم قرار دهند.
اکبری یادآور شد: با توجه به نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر مردم باید نقش خود را در این انتخابات که چشم دنیا به دنبال آن است پررنگ تر کنند و افراد توانمندی را برای این مسئولیت انتخاب و در رفع مسائل و مشکلات اجتماعی خود تاثیرگذار باشند.
تمام مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات سالم، بدون حاشیه، شفاف و مورد اعتماد مردم برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران و پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا فراهم شده است.
وی افزود: فرمانداری ایوان تمام امکانات خود را برای برگزاری انتخابات سالم و شفاف به کار می گیرد و مردم با انتخاب فرد اصلح و شایسته باید در سرنوشت خود و کشور تاثیرگذار باشند.
وی ادامه داد: با توجه به تحریم های ظالمانه علیه ایران و همچنین شرایط سخت موجود در کشور عملکرد دولت قابل دفاع و مثبت ارزیابی می شود و امیدواریم مردم با حضور خود در انتخابات آینده نیز باعث دلگرمی و پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند.
وی مردم را به حضور در پای صندوق های رای دعوت کرد و گفت: مردم با شعور سیاسی خود بار دیگر با عزت و اقتدار در این حماسه سیاسی حضور پیدا کنند و نشان دهند در هیچ شرایطی در مقابل ابرقدرتهای دنیا سر خم نمی کنند و همواره پشتیبان مقام معظم رهبری و دولت هستند.
اکبری تاکید کرد: همه ملت ایران باید با حضور خود در برابر یاوه گویی های دشمنان نظام اتحاد و همبستگی خود را به نمایش بگذارند و با انتخاب فرد اصلح اقتدار و عزت ایران را نشان دهند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران و پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت 1396 برگزار می شود.
شهرستان 50 هزار نفری ایوان در 35 کیلومتری شمال مرکز استان ایلام قرار دارد.
خبرنگار: لیلی خاکی** انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
7180/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.