به گزارش ایرنا، فریدون همتی عصر روز پنجشنبه در نشست با مدیران بخش های اقتصادی، صنعتی و حوزه نیرو در هرمزگان ضمن بررسی وضعیت بودجه و نیروی انسانی دستگاه های اجرایی استان، اظهار داشت: طبق گزارش های ارائه شده توسط مدیران استان در این نشست ها، پنج اداره کل گمرک در هرمزگان فعال هستند که افزون بر 75 درصد درآمد گمرکات کشور به گمرکات استان هرمزگان اختصاص دارد.
همتی با اشاره به وجود 23 ناحیه و شهرک صنعتی در هرمزگان، بیان داشت: طبق گزارش ارائه شده، نزدیک به 900 واحد تولیدی کوچک، متوسط و بزرگ در هرمزگان فعالیت می کنند که 23 هزار نفر در آنها مشغول به کار هستند.
استاندار هرمزگان بیان داشت: اما با این وجود نیاز است در راستای رفع موانع واحدهای تولیدی در استان گام های موثرتری برداریم.
همتی فراهم کردن شرایط برای توسعه فعالیت های بخش خصوصی را از جمله برنامه های اصلی دولت دوازدهم برشمرد و عنوان کرد: باید تلاش کنیم بخش خصوصی در عرصه اقتصاد فعالیت های بیشتری داشته باشد تا شاهد اشتغالزایی باشیم.
وی به لزوم حفاظت از منابع آب در هرمزگان اشاره کرد و گفت: یکی از چالش های این استان کمبود منابع آب است که دستگاه های مسئول در این بخش باید تدابیر لازم را جهت صرفه جویی و بهبود وضعیت منابع آب اتخاذ کنند.
7198/ 7408
تنظیم کننده: فاطمه حسینی * انتشار: محمد جهانگیریان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.