به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، جمشید نظمی عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه از 430 سالن ورزشی در اختیار اداره کل ورزش و جوانان 183 سالن به بخش خصوصی واگذار شده است، اظهار داشت: از محل این واگذاری، 4 میلیارد و 157 میلیون درآمد کسب کرده و بیش از 4 میلیارد هم صرفه جویی انرژی داشته‌ایم.

وی افزود: نزدیک به 9 میلیارد از هزینه تحمیلی به این اداره کل را در سال گذشته کاهش دادیم و این رقم بیش از بودجه این اداره است. 

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه برای این واگذاری‌ها از ماده 27 استفاده کردیم، گفت: در سال 96 صف طولانی واگذاری وجود دارد که اماکن ورزشی پس از کارشناسی واگذار خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه سخت‌ترین واگذاری در بین نهادها واگذاری‌ها در این اداره کل است، ابراز داشت: 183 مجموعه ورزشی مختلف واگذار کرده‌ایم در حالی که تمامی هیئت‌های ورزشی هم از این سالن‌ها استفاده می‌کنند. 

نظمی با بیان اینکه در امر واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی رتبه اول را در سطح کشور در اختیار داریم، گفت: بیش از 50 درصد فضاهای ورزشی آذربایجان شرقی به بخش خصوصی واگذار می‌شود. 

وی به صدور سند ورزشگاه یادگار امام تبریز اشاره کرد و اذعان داشت: این ورزشگاه بیش از 190 هکتار وسعت داشت که بخشی از آن در تصرف معارضان بود ولی به دلیل نداشتن سند نمی‌توانستیم برخورد کنیم که اکنون با صدور سند قطعی معارضان ورزشگاه یادگار امام تبریز خلع ید می‌شوند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 609216
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.