به گزارش خبرنگار ایرنا، جاسم جادری شنبه با تسلیت فرارسیدن 14 خرداد سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب نیز، نظام جمهوری اسلامی با رهبری مدبرانه امام راحل و برپایه مردم سالاری دینی پایه گذاری شد .
وی بیان داشت: امام خمینی (ره) به رشد معنویت و اخلاق در جامعه در کنار سیاست توجه خاصی داشته است.
جادری تصریح کرد: امام راحل در طول عمر با برکت خویش و به خصوص در دوران رهبری ایران اسلامی تلاش کرد تا اخلاق اسلامی را در جامعه ترویج دهد.
وی ادامه داد: حضرت امام خمینی توانست با ترویج اخلاق و معنویت در کنار توجه به مباحث سیاسی، مردم را در عرصه های مختلف برای غلبه بر مشکلات بسیج کند و ایران اسلامی با قدرت و صلابت از این پیچ های حساس تاریخی عبور کرد.
استاندار هرمزگان گفت: رهبری مدبرانه و مبتنی بر معنویت امام خمینی (ره) موفقیت و تعالی ایران اسلامی در مقاطع حساس تاریخی را رقم زد.
وی با تاکید بر لزوم ترویج و تبیین بیشتر سیره و مکتب امام خمینی، خاطرنشان کرد: باید نسل امروز را با سیره و منش امام راحل که تمام عمر با برکت خویش را در راه آگاهی بخشی به جامعه و حمایت از مظلومان و مبارزه با ظالمان و طاغوت صرف نمود، بیشتر آشنا کنیم.
استاندار هرمزگان گفت: نسل امروز باید دریابد که برای برپایی نظام جمهوری اسلامی چه تلاش هایی صورت گرفته و امروز باید مدافع آرمان های امام خمینی (ره) باشیم.
وی با اشاره به سالروز قیام خونین 15 خرداد، افزود: حضرت امام راحل از سال 1342 نهضت اسلامی را در ایران پایه گذاری کرد و توانست ملت ایران را در مسیر درستی هدایت کند تا در نهایت انقلاب اسلامی پیروز شود.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.