به گزارش ایرنا، اسد قاسمی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری با اشاره به فرا رسیدن سالگرد رحلت امام(ره) با تاکید بر اینکه حفظ آرمان های امام ضروری است، اظهار کرد: امام در همه زمینه ها به ما درس سیاست، عرفان و اخلاق داد که می توان سیاست مدار بود و صادقانه با مردم زندگی کرد.
وی افزود: اندیشه های حضرت امام(ه) برای تداوم انقلاب اسلامی ضرورت دارد و ما مسئولان رسالت بزرگ نشر افکار امام راحل را برای نسل آینده بر عهده داریم.
قاسمی تاکید کرد: امام خمینی(ره) با پیروزی انقلاب اسلامی عزت و هویت از دست رفته را به کشورمان باز گرداند و به اسلام حیات دوباره ایی بخشیدند.
به گفته وی، غرب از دشمنی با انقلاب اسلامی لحظه ای غفلت نکرد بنابراین امروز تبیین اندیشه های امام خمینی(ره) برای نسل جوان یک نیاز ضروری است.
فرماندارملکشاهی در ادامه به حضور حماسی مردم در انتخابات 29 اردیبهشت اشاره کرد و یادآور شد: مردم ملکشاهی با مشارکت گسترده و 95 درصدی در این انتخابات برگ زرین دیگری در تاریخ پر افتخار خود به ثبت رساندند.
وی اضافه کرد: انتخابات در سطح شهرستان در مطلوب ترین شرایط ممکن و در کمال امنیت و آرامش برگزار شد و زمینه حضور حداکثری و گسترده مردم در پای صندوق های رأی فراهم گردید.
شهرستان 22 هزار نفری ملکشاهی در 35 کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد.
خبرنگار: روح اله احمدی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7179/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.