به گزارش ایرنا، سردار خسرو عروج شامگاه یکشنبه در مراسم چهارمین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی زنجان، افزود: جنس این انقلاب از جنس خاصی است که دشمن توانایی شناخت آن را ندارند.
مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران: با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک جریان خروشان است، تصریح کرد: این سیر همواره به حرکت خود در تمام نقاط جهان ادامه داده و ملت ها را با خود همراه خواهد کرد.
سردار عروج بابیان اینکه انقلاب اسلامی ایران را قدرتی بالاتر از قدرت بشری هدایت می کرد، گفت: این انقلاب با از خود گذشتگی ها و برکت خون شهدا، درایت و تدبیر امام خمینی (ره) به این عظمت کنونی رسیده و مهمترین وظیفه همه پاسداری از آن است.
وی اظهار کرد: این کشور مدعی است از مسیری تبعیت می کند که عقل بشر بر درستی آن صحه می گذارد و مطمئن هستیم اگر با هر مکتبی بحث کنیم، سخنان ما مستدل تر است، چرا که این راه ساده ترین و بهترین راه برای بشریت است.
مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشریح شیوه مبارزه انقلاب اسلامی با تفکر و کشورهای استکباری، تصریح کرد: سبک مبارزه با این تفکر از مکتب امام حسین (ع) نشات گرفته و در این مکتب تبیین شده که اگر دستت هم خالی بود به مبارزه ادامه بدهی.
سردار عروج با تبیین ضرورت وحدت در کشور، افزود: نباید گذاشت وحدت در کشور از بین برود، خدا با واسطه وحدت نعمت های فراوانی به این کشور ارزانی داشته است.
به گزارش ایرنا، این مراسم با حضور دانشجویان و مسئولان ارشد دانشگاه آزاد اسلامی استان و با مداحی ذاکرین اهل بیت(ع) برگزار شد.
3216/6085
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.