به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه بندرعباس با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و با تاکید بر بهره مندی همگان از برکات این ماه، بیان داشت: خمس یک واجب مخفی است و همه ما باید در روشن شدن ابعاد این حرکت کمک کنند تا چهره پنهان خمس برای مردم ما روشن و مؤمنان اطلاع کافی از این موضوع داشته باشند.
امام جمعه بندرعباس با اشاره به راه اندازی بنیاد بین المللی خمس در کشور، تصریح کرد: این بنیاد در جمع‌آوری خمس دخالتی ندارد و صرفا پاسخگوی مشکلات و شبهات مطرح‌ شده در این زمینه خواهد بود تا فرهنگ پرداخت خمس در کشور نهادینه شود.
آیت الله نعیم آبادی خاطرنشان کرد: همه ما به عنوان مسلمان باید براساس آموزه های دینی و اسلامی خواهان خوبی و نیکی برای همگان باشیم و ماه مبارک رمضان فرصتی مغتنم برای تزکیه نفس و نزدیکی به خداست.
وی در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر در سوم خردادماه 1361، گفت: فتح خرمشهر پیروزی رزمندگان اسلام بود که با تکیه بر نیروی ایمان و اعتقاد و با عزمی راسخ از کیان ایران اسلامی دفاع کردند.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به مسایل اخیر در منطقه و سفر ترامپ به عربستان و خرید تسلیحات نظامی توسط رژیم آل سعود از امریکا، گفت: امریکا با توجه به مشکلات بودجه ای و اقتصادی کشورش، درصدد است تا مشکلاتش را از راه فروش سلاح به رژیم آل سعود و برخی دیگر از کشورهای عربی تامین کند.
آیت الله نعیم آبادی بیان داشت: آل سعود و امریکا باید بدانند حاکمیت ظلم هیچگاه در طول تاریخ باقی نمانده و این حق و عدالتخواهی است که بر باطل پیروز می‌شود.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.