حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه افزود: پس از این حضور باشکوه مردم، دولت باید دست به کار شود و مشکلات مردم را حل کند و قدردان حضور حداکثری مردم در انتخابات باشد.
وی با اشاره به سفر ترامپ به عربستان سعودی اضافه کرد: کسی که یک کشور اسلامی را به منبعی برای درآمد خود معرفی و برای سوء استفاده به آن کشور سفر می کند، این نشان از بی عرضه بودن سران آن کشورهاست که از او استقبال می کنند و این امر خشم الهی را برای این کشورها در پی دارد.
وی اظهار کرد: دنیا بداند رهبری فرزانه و حکیم به پشتوانه امدادهای غیبی در جمهوری اسلامی ایران حکومت می کند و از این نمایش دشمنان واهمه ای ندارد.
وی با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان بیان کرد: این ماه، ماه بندگی خداوند متعال است که سفره رحمت الهی برای بندگان فراهم و درهای بهشت بر روی بندگان باز شده که باید از این فرصت استفاده و بیشتر استغفار کنیم تا مورد رحمت خداوند قرار بگیریم و از معصیت ها دوری کنیم.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: ماه رمضان، ماه ربیع قرآن است و باید به قرآن خواندن در این ماه توجه و در آیین های جمع خوانی قرآن شرکت کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت: در آموزه های اسلامی، توصیه های زیادی برای قرائت قرآن شده چراکه این امر فاصله ای بین بندگان و عذاب الهی دوزخ است.
وی با تاکید بر اینکه حفظ حرمت ماه مبارک رمضان در معابر عمومی، امری مهم و قابل توجه است، افزود: کسانی که آشکارا اقدام به روزه خواری یا تظاهر به روزه خواری می کنند، موجب خشم الهی می شوند و باید از این کار امتناع کنند.
وی با اشاره با سالروز سوم خرداد اظهار کرد: در این روز با تدابیر حضرت امام (ره) و اتحاد رزمندگان اسلام و امدادهای غیبی، خرمشهر از دست بیگانگان آزاد شد.
به گزارش ایرنا، نماز جمعه این هفته به امامت سید مهدی قریشی و با حضور خیل عظیم مردم مومن و نمازگزار شهرستان ارومیه در مصلی امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد.
8135/2093 ** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.