نماینده ولی‌فقیه و استاندار گیلان در پیام مشترکی از مردم برای شرکت گسترده در انتخابات دعوت کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، زین العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت و محمد علی نجفی استاندار گیلان با انتشار پیام مشترکی از مردم برای شرکت گسترده در انتخابات دعوت کردند.

متن این پیام به شرح زیر است:

 

بیست و نهم اردیبهشت ماه فرصت با ارزش دیگری برای تبلور عظمت و بزرگی مردم غیور ایران اسلامی است تا در کنار هم و به کمک یکدیگر جلوه‌ای زیبا از هوشیاری این ملت را به جهانیان عرضه کنند؛ چراکه به فرموده رهبر معظم انقلاب انتخابات می تواند عرصه‌ی ظهور و بروز وحدت ، عقلانیت و  شعور ملی ما  قرار بگیرد.

همانگونه که اساس نظام جمهوری اسلامی بر پایه ی آرای مردم بنا نهاده شده؛ انتخابات فرصتی برای استفاده از حق تعیین سرنوشت و فرصتی برای هر ایرانی است تا نشان دهد به سرنوشت کشور علاقه‌مند بوده و در تعیین آن نقش دارد.

بی شک انتخابات علاوه بر نشان دادن عزم ،  قدرت و ایستادگی ملی به جهانیان؛ وفاداری، شجاعت و دلیری یک ملت  آگاه را نسبت به آینده ی خود نشان می دهد و در این میان حضور گسترده ی مردم در انتخابات تجلی دوباره ی نشاط ، سرزندگی ، هیبت و عظمت انقلاب اسلامی در دنیا و امید دوباره ی دوستداران و نا امیدی بدخواهان  نظام  درسراسر جهان   است.

اینجانبان از مردم غیور گیلان که همواره در حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی در صحنه حضور دارند دعوت می‌کنیم تا با مشارکت حداکثری خود افتخاری دیگر بر تاریخ درخشان این مرز و بوم بیفزایند و با برگ های رأیی که به صندوق می اندازند و با انتخاب اصلح موجبات تداوم راه پرافتخار خدمتگذاری به مردم ، توسعه و پیشرفت و افزایش هرچه بیشتر عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم نمایند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.