جعفر توان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه جمهوری اسلامی مردم سالاری دینی را بنا نهاد، افزود: انتخابات یکی از 2 ستون مردم سالاری دینی است که مردم با مشارکت در آن در تعیین سرنوشت خود سهیم هستند و مردم سالاری دینی عامل جابجایی قدرت و انتخابات نماد مشارکت مردمی است.
توان به شاخص های عضو شورا اشاره کرد و گفت: اعتقاد به کار تیمی، کارآمدی در تصمیم گیری، صداقت و قانونمداری از شاخص های اصلی یک عضو شورای اسلامی است.
وی ادامه داد: شورا با رأی مستقیم مردم تعیین می شود و این مردم هستند که با رأی آگاهانه و با تشخیص واقعیات اعضای شورا را انتخاب می کنند.
فرماندار شهرستان دیواندره اظهار داشت: همه ما به انقلاب اسلامی و خون شهدا بدهکاریم و باید با شرکت در انتخابات شکرگذار برکات آن باشیم.
توان با اشاره به توطئه های استکبار در مورد ایران اسلامی، گفت: آمریکا با نظام مقدس جمهوری اسلامی مشکل دارد و با توطئه و دسیسه به فکر ناکارآمد جلوه دادن نظام است.
وی اضافه کرد: مأیوس کردن مردم در انتخابات، حرکت در راستای اهداف دشمنان است و مردم بدانند سرنوشت مملکت با حضور در پای صندوق های رأی ادامه می یابد.
فرماندار شهرستان دیواندره گفت: رعایت مر قانون، فراهم نمودن بستر و زمینه لازم برای مشارکت حداکثری مردم و برگزاری انتخابات در کمال امنیت و آرامش هدف اصلی مجریان انتخابات است.
وی در پایان از مردم شهرستان دیواندره خواست با مشارکت حداکثری و حضور آگانه خود در انتخابات روز جمعه 29 اردیبهشت حماسه ای دیگر و ماندگار را رقم زنند.
7353/6108
**خبرنگار: منصور محمدی/**انتشار دهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.