حسین شرافتی راد روز دوشنبه در آیین تجلیل از معلمان نمونه شهرستان تایباد افزود: مردم با حضور حداکثری خود در این رویداد تاریخی تمامی فتنه های شوم دشمنان و بدخواهان این نظام را خنثی می کنند .
وی اظهار کرد: استمرار و تداوم نظام با حضور در پای صندوق های رای رقم خواهد خورد و 29 اردیبهشت ماه یک روز تاریخی برای ملت ایران محسوب می شود.
رافتی راد افزود:برای انتخابات 29اردیبهشت ماه 60 شعبه ثابت و سیار در این شهرستان در نظر گرفته شده و بیش از هزار و 500نفر در بخش های مختلف اجرایی، نظارت و بازرسی کار برگزاری انتخابات را بر عهده دارند..
وی با بیان اینکه شهر تایباد جزء مناطقی است که انتخابات در آن به صورت الکترونیکی برگزار می شود افزود:بیش از 95 درصد نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان تایید صلاحیت شده اند.
وی تعداد رای اولی های این شهرستان را چهار هزار و 500نفر اعلام کرد و گفت:در مجموع بیش از 70هزار نفر واجد شرایط برای حضور و شرکت در انتخابات هستند.
وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: حفظ شان، جایگاه و منزلت معلمان تنها بر عهده آموزش و پرورش نیست بلکه همه در این خصوص وظیفه دارند.
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش یکی از مهمترین نهاد های جامعه است گفت: معلمی کار مقدسی است که از شئون الهی محسوب می شود به طوری که این قشر با تعلیم و تربیت انسان ها نقش تعیین کننده ای در جامعه دارند.
وی ادامه داد:امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش دولت؛‌ پیشرفت های علمی فراوانی نصیب ایران اسلامی شده که این مهم به واسطه تلاش و مجاهدت معلمان در کلاس های درس کسب شده است.
در این مراسم از معلمان بازنشسته، نمونه استانی و مربیان پرورشی این شهرستان تجلیل شدند.
شهرستان 117هزار نفری تایباد متشکل از دو بخش مرکزی و میان ولایت در فاصله 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.
/60127494 خبرنگار : علی اصلاحی نصرآبادی** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.