به گزارش ایرنا، همایش تجلیل از معلمان نمونه شهرستان ساوجبلاغ با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش، فرماندار، امام جمعه شهرستان، شهرداران و دیگر مسئولین در سالن آمفی تاتر گلستان شهر جدید هشتگرد برگزار شد.
در این مراسم از زحمات و تلاش های 3 معلم استانی، 50 معلم نمونه منطقه ای، 5شهردار و 1 خانواده متوفی فرهنگی تجلیل به عمل آمد.
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در این مراسم با تبریک هفته معلم با اشاره به اینکه آموزش و پرورش یکی از مهمترین نهادهای جامعه است، گفت: معلمی کار مقدسی است که از شئون الهی محسوب می شود، به طوری که این قشر با تعلیم و تربیت انسان­ ها نقش تعیین کننده­ ای در جامعه بر عهده دارند.
ابوالقاسم پالیزگیر گفت: شما معلمین کار تعلیم و تربیت قشر جوان و آگاه را بر عهده دارید و این رسالت شما را چند برابر می‌کند.
فرماندار و رئیس شورای آموزش وپرورش شهرستان ساوجبلاغ با بیان اینکه حفظ جایگاه و کرامت مقام معلم جزء ضروریت های هر جامعه است، افزود: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش دولت پیشرفت های علمی فراوانی نصیب ایران اسلامی شده که این مهم به واسطه تلاش و مجاهدت معلمان در کلاس های درس کسب شده است.
فرماندار ساوجبلاغ در پایان از همه مردم خواست روز 29 اردیبهشت مشارکت باشکوهی را در انتخابات داشته باشند چرا که رأی مردم یک نعمت بزرگی است که سرنوشت کشور را برای 4 سال تعیین می‌کند.
وی افزود: امنیت، وحدت و همدلی مردم و ملت نیز یکی دیگر از نعمت‌های بزرگ است و برای تأمین امنیت انتخابات نیز باید مشارکت گسترده، آرامش و اخلاق را نهادینه کنیم.
در ادامه مراسم مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ با تبریک این روز فرخنده گفت: امسال در تلاش هستیم در برنامه کاری آموزش و پرورش در تحقق شعار سال 94 زیرساخت های بخش تربیتی را توسعه و تقویت کنیم
عیسی بابالو گفت : برنامه ریزی و حرکت در جهت اهداف والای آموزش و پرورش می تواند بسیاری از مشکلات جامعه را برطرف نموده و زمینه رشد و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم نماید
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ در پایان با اشاره به اینکه آموزش و پرورش نهاد رسمی انتقال فرهنگ مبتنی بر ارزش های دینی است، افزود: اگر می خواهیم که فرهنگ اسلامی به درستی در جامعه منتقل شود باید به مسائل آموزش و پرورش توجه صادقانه وعمیق داشته باشیم.
1535/6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.