مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان خبر آغاز ساخت یک سالن ورزشی 6 هزار نفره در بندر عباس را اعلام کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان با اشاره به آغاز ساخت یک سالن ورزشی جدید در بندرعباس گفت: ۱۰ هکتار از اراضی بلوار امام حسین (ع) شناسایی و به مجری واگذار شد.

به گزارش جماران، آرش رضایی  در جمع خبرنگاران گفت: چهار هزار و ۴۵۴ واحد مسکن مهر در استان در حال ساخت است که بیش از ۵۰ درصد از این واحدها در ماه‌های پایانی سال آماده بهره برداری است.

وی ادامه داد: هزار و ۸۸۴ واحد مربوط به تعاونی‌های مسکن مهر در هرمزگان نیز دارای پرونده حقوقی در دادگستری هستند که برای رفع مشکل این تعاونی‌ها، جلسه‌ای با رئیس کل دادگستری و دستگاه‌های مربوطه برگزار می‌شود تا به سرعت به پرونده‌های آنها رسیدگی و مشکلات این واحدها رفع شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان بیان داشت: در مقوله اعطای تسهیلات مسکن مهر طرف قرارداد بانک صادرات، با توجه به عدم تایید و پرداخت تسهیلات تا سقف ۴۵۰ میلیون ریال مقرر گردید بانک عامل نسبت به پیگیری موضوع و اخذ مجوز افزایش تسهیلات اقدام کند.

رضایی در ادامه به آغاز عملیات اجرایی ورزشگاه ۶ هزار نفری نیز اشاره کرد و افزود: با توجه به برنامه احداث سالن ۶ هزار نفری در محدوده ورزشگاه خلیج فارس در قبال هزینه اجرای پروژه، ۱۰ هکتار از اراضی بلوار امام حسین (ع) شناسایی و به مجری واگذار شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.