به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان عصر امروز چهارشنبه در حاشیه بهره‌برداری از ۲۰۰ واحد مسکن مهر در کوی زیباشهر دزفول، اظهار کرد: این ۲۰۰ واحد در زمینی به مساحت ۵۳ هزار مترمربع و در ۵۰ بلوک احداث شده است.

رضا رضایی، مساحت هر بلوک را ۳۶۹ مترمربع عنوان کرد و افزود: این واحدها در دو فاز ۱۲۸ و ۷۲ واحدی ساخته شد و هر واحد مسکن مهر در این پروژه ۹۳ مترمربع است.

وی تسهیلات دولتی را برای احداث این پروژه ۸۲ میلیارد ریال و آورده متقاضیان را ۱۱۵ میلیارد ریال برشمرد و گفت: این پروژه ۲۰۰ واحدی توسط شرکت‌های تعاونی مسکن شماره ۲۸۵ و ۱۵۵ دزفول ساخته شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان با بیان اینکه این پروژه از نظر مصالح به کار برده شده، مسائل فنی و اجرایی و نحوه ساخت جز مجموعه‌های برتر و با کیفیت مسکن مهر در کشور محسوب می‌شود، عنوان کرد: برای عملیات زیرسازی، محوطه‌سازی، معابر و آماده‌سازی مجموعه به مساحت ۳۹ هزار مترمربع، ۲۵ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات وزارت راه و شهرسازی هزینه شد که این عملیات‌ها توسط سازمان عمران شهرداری دزفول انجام شده است.

رضایی همچنین از احداث ۲۰۰ واحد مسکونی از محل سکونت‌گاه‌های غیررسمی با همکاری شرکت‌های تعاونی مسکن ۱۵۵ و ۲۸۵ دزفول در منطقه زیباشهر خبر داد و افزود: این پروژه طی سال‌های اخیر به دلیل مشکلات حقوقی به صورت نیمه‌کاره رها شده بود که با پیگیری‌های صورت گرفته تفاهم‌نامه منعقد شده و در مرحله تجهیز کارگاه است.

وی پیش‌بینی کرد این ۲۰۰ واحد ظرف ۱۸ ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و در اختیار جامعه مورد هدف قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.