عبدالکریم گراوند روز شنبه در نشست ستاد تامین مسکن استان بوشهر افزود: در همین ارتباط برای تکمیل واحدهای مسکونی ناتمام باقی مانده از طرح مسکن مهر دراین  استان همکاری همه عوامل و مدیران از جمله بانک مسکن ضروری است.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود این بانک با نگاه روان سازی و حل مشکل و هدف سرعت بخشی نهایت همکاری و همراهی را با تعاونی‌های مسکن در استان بوشهر داشته باشد.

گراوند اضافه کرد: برای تکمیل واحدهای مسکونی ناتمام در این استان، همه عوامل مربوطه باید با عزم جدی وارد عمل شوند تا از تاخیر در اجرای این پروژه‌ها کاسته شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر پرداخت هزینه تامین زیرساخت‌های واحدهای مسکونی از سوی تعاونی‌های مسکن گفت: فرمانداران فقط در صورت پرداخت هزینه تامین زیرساخت‌های آب، برق و گاز واحدهای مسکونی از سوی تعاونی‌های مسکن، حمایت مالی لازم را از آنها انجام دهند.

گراوند اضافه کرد: نخستین شرط برای ساخت واحدهای مسکونی، ایمنی و تامین امنیت و آرامش ساکنان است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: از ۳۴هزار و ۷۱۵ واحد مسکن مهر در این استان ۳۲هزار و ۳۱۸ واحد تحویل و مابقی با پیشرفت‌های مختلف در دست اجرا است که برای تکمیل و بهره‌برداری ازآنها نیاز به همکاری همه عوامل اجرایی است.

فرزاد رستمی در باره طرح اقدام مسکن بیان کرد: در مرحله نخست سهم استان بوشهر از این طرح ۲هزار و ۴۶۹ واحد بود که ۲هزار و ۳۰۹ نفر ثبت نام کردند و از این شمار یکهزار و ۲۶۲ متقاضی صلاحیت لازم را داشتند.

وی یادآور شد: در مرحله دوم نیز سهم استان بوشهر از طرح اقدام ملی مسکن ۲هزار و ۷۷۵ واحد است که ۲هزار و ۹۸ نفر ثبت نام کرده‌اند و در حال بررسی درخواست‌ها هستیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.