احمد پارسا روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد واحد مسکونی در راستای طرح بازآفرینی اقدامی ملی مسکن در میدان امام حسین (ع) با متراژ مشخص در سه طبقه تک واحدی با برخوردار بودن از حیاط احداث میشود.

وی با اشاره به هدف از انتخاب این منطقه را  بازسازی بافت فرسوده افزود: برای هر واحد ۱۴۰ میلیون تومان وام پرداخت می شود.
رییس اداره راه و شهرسازی بروجرد اضافه کرد: ۱۲۰ واحد نیز در شهرک اندیشه درنظر گرفته شده که با مشارکت با سرمایه گذار اجرا خواهد شد، به طوری که زمین از راه شهرسازی و ساخت مشارکتی است.

وی اظعار داشت: برای احداث این واحدها  ۱۰۰ میلیون تومان وام ۱۸ درصد  اعطا می شود.
رییس اداره راه و شهر سازی بروجرد گفت: در شهرستان بروجرد در ۲ مرحله ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن ۳۳۰ نفر ثبت نام کرده اند و متقاضیان در مراحل بعدی ثبت نام می توانند شرکت کنند.
پارسا بیان کرد: ۳۷ هکتار از زمین‌های دولتی برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن این شهرستان در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: مهمترین مسئله در اجرای طرح اقدام مسکن ملی اشتغال روزانه ۲ هزار نفر است.
وی ادامه داد: دستگاههای خدمات رسان آب، برق، گاز، مخابرات و شهرداری باید از هم اکنون پای کار باشند تا مشکلاتی که در مسکن مهر به وجود آمد تکرار نشود.
وی با اشاره به اینکه با مجوزی که از وزارتخانه گرفته شده از ظرفیت تعاونی ها برای اجرای طرح استفاده خواهد شد، گفت: تعاونی ها بهتر می توانند با تورم کنار بیایند و دست آنها در تنظیم قراردادها باز است.
وی اظهار داشت: ۱۰۸ واحد نیز در میدان امام حسین (ع) بروجرد درطرح اقدام ملی مسکن در نظر گرفته و هدف از انتخاب این محل بازسازی بافت فرسوده است و برای هر واحد ۱۴۰ میلیون وام پرداخت می شود.
وی اضافه کرد: ۱۲۰ واحد نیز در شهرک اندیشه درنظر گرفته شده که با مشارکت با سرمایه گذار اجرا خواهد شد به طوری که زمین از راه شهرسازی و ساخت مشارکتی خواهد بود و ۱۰۰ میلیون تومان وام ۱۸ درصد نیز برای هر واحد اعطا می شود.
رییس اداره راه و شهرسازی بروجرد گفت: در شهرستان بروجرد در ۲ مرحله ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن ۳۳۰ نفر ثبت نام کرده اند و متقاضیان در مراحل بعدی ثبت نام می توانند شرکت کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.