سعید ناجی عصر یکشنبه در کمیسیون دانشجویی هرمزگان اظهار داشت: باید بتوان فضا را با استفاده از ظرفیت‌های قانونی به گونه ای آماده کرد تا دانشجو بتواند فعالیت مشروع و قانونی خود را انجام دهد.

وی تصریح کرد: فعالیت های علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی که موجب رشد و بالندگی جامعه و نشاط اجتماعی و مشارکت مردم در انتخابات می شود و به امنیت ملی جامعه و مملکت خدشه وارد نمی کند را باید تشویق و دنبال کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تاکید کرد: کسانی که دلسوز این نظام، جامعه و جوانان هستند باید کمک کنند تا فعالیت های دانشجویی پررنگ تر و با شورتر در چارچوب قانون برگزار شود.

ناجی فعالیت تشکل‌های صنفی و سیاسی دانشجویی در استان را نامطلوب دانست و گفت: اگرچه یکی از دلایل نبودن تشکل‌های فعال در دانشگاه ها، منفعل شدن دانشجویان در این حوزه است اما باید دلایل دیگر این امر نیز مورد بررسی قرار گیرد تا بتوان پویایی و فعال شدن دانشگاه ها در تمامی زمینه ها را شاهد بود.

این مقام مسوول ابراز داشت: برای ایجاد نشاط در دانشگاه ها باید فضای دانشجویی مورد نظر ایجاد تا دانشجو ترغیب به حضور در عرصه های مختلف دانشجویی شود.

وی با اشاره به ضرورت فراهم سازی فضا برای فعالیت دانشجویی دراستان، افزود: شرایط دانشجویی در هر منطقه و استان برگرفته از بافت فرهنگی، اجتماعی و رویکردهای سیاسی متفاوت است که طبق آن شرایط باید برای ایجاد نشاط و پویایی در دانشگاه تصمیم گیری شود.

ناجی تصریح کرد: دانشگاه های استان علاوه بر حوزه علمی باید در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی نیز فعال تر شوند و فعالیت های خود را در تمامی عرصه ها گسترش دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.