به گزارش خبرنگار مهر، ایرج حیدری عصر یکشنبه در نشست ویدئو کنفرانسی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور با معاونین اقتصادی استانداری‌های سراسر کشور گفت: پویایی و کارآمدی حوزه اقتصادی وزارت کشور سبب موفقیت وپویایی بخش‌های مختلف اقتصادی در سراسر کشور از جمله هرمزگان شده است.

وی عنوان کرد: نرخ مشارکت اقتصادی ونسبت اشتغال در هرمزگان نسبت به میانگین کشوری بالاتر است که این امر بیانگر جذب سرمایه گذاری‌های موفق و اثر گذار در هرمزگان است که نوید بخش جهش اقتصادی پایدار در استان وتاثیر گذار در سطح ملی است.

حیدری خاطرنشان کرد: هرمزگان از جمله استان‌های کشور است رشد اقتصادی آن در بخش‌های مختلف از جمله صادرات غیرنفتی در سال ۹۸ بارشدچشمگیری همراه بوده است و رشد این شاخص‌ها در سال ۹۹ برای تحقق شعار سال تداوم پیدا خواهد کرد.

به گفته او، تسریع در روند تخصیص تسهیلات یارانه‌ای به هرمزگان جهت اعطا به بخش‌های مختلف تولیدی زمینه جهش تولید در استان را بیش از پیش مهیا خواهد کرد.

وی افزود: با اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته تلاش خواهد شد اثرات شیوع ویروس کرونا در بخش‌های مختلف اقتصادی هرمزگان به ویژه مقوله مهم اشتغال و تولید به حداقل ممکن برسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.