محمد عاشوری شامگاه سه شنبه در نشست با رییس اتاق بازرگانی بندرعباس افزود: اتاق بازرگانی بندرعباس با توجه به جایگاه و قدمت طولانی خود به عنوان دومین اتاق بازرگانی ایران باید حرف نخست را در توسعه اقتصادی استان هرمزگان بزند.
وی بیان داشت: اتاق بازرگانی بندرعباس باید در راستای تثبیت جایگاه خود در تصمیم گیری های مهم در بخش خصوصی و دولتی نهایت تلاش خود را به کار گیرد.
نماینده مردم هرمزگان درمجلس شورای اسلامی اظهارداشت: آموزش یکی از ارکان مهم در توانمندسازی و از نیازهای اصلی فعالان اقتصادی است، بر همین اساس ارتقا کمی وکیفی آموزش ها در اتاق بازرگانی نیز بسیار حائز اهمیت است.
عاشوری ادامه داد: اتاق بازرگانی بندرعباس به عنوان پارلمان بخش خصوصی باید با ارتقا جایگاه خود در هرمزگان و حتی در کشور و ارتقا حوزه فعالیتی خود به سمت ارتباطات بین المللی و  جذب سرمایه گذار خارجی برتری خود را در استان به اثبات برساند.
وی همچنین به جایگاه مهم اتاق بازرگانی در مباحث کلان اقتصادی اشاره و بیان داشت: نقش بخش خصوصی در توسعه اقتصادی انکارناپذیر است.

رفع مشکلات واحدهای تولیدی اولویت اتاق بازرگانی در سال جهش تولید

 رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس نیز در این نشست گفت: به کارگیری ابزارهای مهم برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی، صادرکنندگان و تولیدکنندگان استان در اولویت کاری اتاق بازرگانی در سال جهش تولید است.
محمدرضا صفا افزود: نهادینه کردن اقتصاد مبتنی بر علم و دانش و تمرکز کمیسیون های تخصصی اتاق بر مسائل مورد نیاز استان از دیگر برنامه های اتاق بازرگانی در سالجاری است.
وی همچنین گزارشی از وضعیت فعلی اتاق بازرگانی در بخش های مختلف از جمله خدمات بازرگانی، تشکل ها، آموزش و روند ساخت ساختمان جدید اتاق ارائه کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.