فتح‌الله حقیقی روز سه‌شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با تاکید بر اینکه تمام مصوبات شورا باید اجرا و عملیاتی شوند، اظهار داشت: اگر مصوبه‌ای امکان اجرا ندارد قبل از تصویب باید توجیه آن از سوی مدیران ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: هرچند معتقدیم ارزش برگزاری یک جلسه باکیفیت، بالاتر از چندین جلسه است اما به دلیل اینکه شمار جلسات در ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها موثر است باید به همان تعداد برگزار شده و البته کیفیت لازم را هم داشته باشد تا امتیاز استان در ارزیابی‌های ملی، پایین نباشد.

حقیقی افزود: به همین دلیل، تمام جلسات کارگروه‌های ذیل شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان باید به تعداد لازم و با رعایت دستورالعمل‌ها برگزار شده و دستور جلسات نیز به صورت کارشناسی‌شده در جلسات مطرح شود.

وی با تاکید بر پیگیری جدی ارائه پنج موضوع مهم از سوی هر یک از دستگاه‌ها به عنوان نقشه راه در سال ۹۹ ، یادآور شد: این مهم، یکی از تکالیف مدیران برای سال جاری است که باید نقشه راه عملیاتی و قابل ارزیابی و سنجش داشته باشند.

استاندار زنجان، جهش تولید را یکی از موضوعات بسیار مهم در سال ۹۹ خواند و گفت: این موضوع را در اولین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سوم فروردین سال جاری در دستور کار قرار دادیم.

وی تصریح کرد: همه ما سرباز و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستیم و منویات ایشان که سیاست و تدبیر دولت است باید اجرا شوند.

حقیقی با بیان اینکه جهش تولید، نقشه راه اصلی مدیران استان است، خاطرنشان کرد: پس از تصویب نهایی این نقشه در کمیته مربوطه، جلسات باید بر مبنای جهش تولید برگزار شده و حرکت مدیران بر این محور باشد.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ۲۵ فروردین / روز ملی منابع انسانی/ گفت: منابع انسانی، بزرگترین ثروت و سرمایه یک سیستم و مدیریت پویا است.

وی افزود: وجود منابع انسانی قوی می‌تواند زیربنای توسعه را بسیار مستحکم کند و در مقابل، منابع انسانی ضعیف می‌تواند مشکلات عدیده‌ای را برای یک سیستم و مدیریت ایجاد کند.

حقیقی ابراز کرد: امیدواریم از ظرفیت منابع انسانی نه در شعار بلکه در عمل بتوانیم خیلی بهتر استفاده کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.