عنایت‌الله رحیمی، دوشنبه در کارگروه توسعه مدیریت استانداری در شیراز، اقدامات دولت در سال ۹۸ را مطلوب توصیف و بیان کرد: اقداماتی همچون فعالیت‌های عمرانی و اقتصادی بی‌سابقه به ویژه در زمینه آبرسانی، گازرسانی و افزایش ضریب نفوذ اینترنت که در تنگناهای شدید مالی رقم خورده، به خوبی برای جامعه تبیین نشده است.
وی، از مدیران استانداری فارس خواست به مقوله برنامه‌ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و همچنین ارزیابی‌های مستمر برای سنجش میزان پیشرفت فعالیت‌ها توجه داشته باشند.
او اظهار داشت: مشورت با کارشناسان باید به شکل جدی در دستور کار مدیران باشد چرا که نتیجه تصمیماتی که با مشورت و همفکری متخصصان و کارشناسان گرفته می‌شود مثبت و گره گشا خواهد بود.
استاندار فارس، با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال جهش تولید افزود: با توجه به زیرساخت‌هایی که در سال ۹۸ در استان ایجاد شده، امسال در زمینه تحقق شعار سال موفق خواهیم شد.
رحیمی، رسالت اصلی در زمینه جهش تولید را بر عهده بخش خصوصی دانست و گفت: وظیفه دولت در زمینه جهش تولید، حمایت و تسهیل سازی فعالیت‌های بخش خصوصی است و بانک‌ها نیز به عنوان یکی از اضلاع جهش تولید باید با سوق دادن اعتبارات به سمت تولید، نقش خود را به خوبی ایفا کنند.
او اضافه کرد: سرمایه انسانی برای کشور دارای اهمیت بسیار زیادی است و در استانداری فارس نیز باید در چارچوب دستورالعمل‌های بهداشتی از سلامتی همه کارکنان با کمال دقت محافظت شود.
استاندار فارس ادامه داد: مدیران نباید به شکل منفعل و دنباله‌رو، تابع شرایط و اتفاقات باشند بلکه باید با آمادگی کامل هدایت شرایط را بر عهده بگیرند و حاکم بر شرایط باشند.
رحیمی افزود: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا با یک شرایط جدید در کشور مواجه هستیم که باید با برنامه‌ریزی دقیق این شرایط را تا عبور از این بحران مدیریت کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.