جواد ناصری روز یکشنبه در حاشیه توزیع این اقلام ضروری اظهار داشت: هربسته معیشتی به ارزش ۳ میلیون ریال با مشارکت خیران تهیه و بین خانوارهای آسیب دیده از ویروس کووید ۱۹  شهرستان توزیع شده است .

وی ادامه داد : این اقلام شامل روغن، برنج، گوشت، مرغ، ماکارونی، حبوبات ، سویا، پنیر ، بسکویت، عدس، رب گوجه است.

در راستای تحقق فرمایش رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر برگزاری رزمایش همدلی ومواسات، قرارگاه استانی این رزمایش برای کمک‌ به نیازمندان امروز در هرمزگان آغاز بکار کرد.

 مسوولیت شناسایی نیازمندان و هدایت کمک‌ها و نذورات مردمی در شهرستان ها بر عهده امامان جمعه بوده که با مشارکت دستگاه‌های اجرایی و نهادهای حمایتی استان کمک ها جمع آوری و بین نیازمندان تقسیم می شود.
این طرح از نیمه شعبان همزمان با میلاد امام زمان(عج) کلید خورد وتا پایان ماه‌ مبارک رمضان ادامه خواهد داشت وبه گفته رییس قرارگاه مرکزی همدلی ومواسات هرمزگان بیان داشت: برای کمک رسانی بهتر به افراد بی بضاعت و نیازمند استان و جلوگیری از موازی کاری، در روزهای آینده شماره حسابی واحد از سوی این قرارگاه برای دریافت کمک‌های نقدی و تعیین محل‌های مشخص برای دریافت کمک‌های غیرنقدی اعلام می شود.
حجت الاسلام والمسلمین  محمد عبادی زاده با اشاره به اینکه بعضی از کسب وکارها به علت شیوع بیماری کرونا دچار آسیب شدند،  بیان داشت: در این راستا کسانی که توانایی کمک به نیازمندان را دارند، وارد میدان شده و از طریق قرارگاه مواسات به نیازمندان کمک می کنند.
وی ابرازداشت: مردم ما همیشه و در همه حال با حس نودوستی و انسان دوستانه خود به کمک نیازمندان شتافته و انتظار می رود در این حرکت خداپسندانه نیز یاری رسان این قشر باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.