مهدی اژدری روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، هدف از این اقدام را همسو با اجرای طرح تنظیم بازار و برخورد جدی با اخلاگران اقتصادی ذکر کرد و افزود: در ایام ماه مبارک رمضان، با همکاری دیگر دستگاه های اجرایی ذیربط در 2 نوبت صبح و عصر، بر روند توزیع کالا در بین مردم نظارت می شود.
وی بیان کرد: نسبت به ذخیره سازی اقلام اساسی و کالاهای پرمصرف مردم مانند گوشت مرغ و گوشت قرمز منجمد، شکر و برنج با قیمت مصوب اقدام شد و به مرور در حال توزیع است.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت قصرشیرین گفت: در راستای تامین اقلام و کالاهای اساسی مردم در ماه مبارک رمضان ، هیچ مشکلی وجود ندارد.
اژدری، قیمت هر کیلوگرم حلیم را 60، آش 70 ریال و هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه یک با هرگونه مواد تزیینی افزودنی مانند نارگیل و پسته را 95 هزار ریال ذکرکرد و گفت: این اقلام بدون هیچ گونه افزایش قیمت نسبت به پارسال از سوی کمیسیون نظارت و کمیته نرخ گذاری شهرستان، قیمت گذاری شده است.
وی بیان کرد: شهروندان می توانند هرگونه تخلف اقتصادی را از طریق تماس با شماره تلفن گویای 124 سازمان صنعت ، معدن و تجارت اطلاع دهند تا در کمترین زمان رسیدگی شود.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت و 186 کیلومتر مرز با عراق دارد که در امتداد این مرزها 2 مرز رسمی خسروی و پرویزخان فعال است.
7079/3012/8066 خبرنگار:نازنین باباخانی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.