ایرج حیدری روز دوشنبه در نشست ویژه ستادتنظیم بازار استان با فرمانداران به صورت ویدئو کنفرانس افزود: گندم، آرد و برنج مورد نیاز هرمزگان نیز به مقدار مورد نیاز تامین و ذخیره سازی شده ودغدغه ای در این زمینه وجود ندارد.
وی با اشاره به اینکه میوه شب عید نیز به میزان کافی در هرمزگان ذخیره شده، اظهارداشت: توزیع آن درموعد مقرر شروع شود تا مردم بدون دغدغه نسبت به تامین میوه مورد نیاز خود اقدام نمایند.
معاون استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: واحدهای مشترک نظارت وبازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی به صورت منظم بازار را رصد و پایش می کنند و دغدغه ای در خصوص بازار شب عید استان وجود ندارد.
حیدری خواستار شد: نظارت بر روند تولید نان توسط نانوایی ها با رعایت مسائل بهداشتی به صورت ویژه از سوی دستگاه‌های اجرایی متولی دنبال شود.
معاون استاندار هرمزگان اظهارداشت: رعایت مسائل بهداشتی در امر سلامت مردم از اهمیت بسزایی برخوردار است و ضروریست فرمانداران با همکاری دستگاه‌های اجرایی متولی بر این امرمهم نظارت کنند.
حیدری ادامه داد: فرمانداران نیز  باهمکاری دستگاه‌های اجرایی با تشدید نظارت ها از احتکار اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم جلوگیری نمایند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.