ظاهر پورمجاهد روز یکشنبه در کمیسیون تنظیم بازار استان همدان اظهار داشت: میوه، نان، گوشت سه قلم کالای مصرفی است که تمام فرآیند تهیه، تولید و توزیع آن نیازمند نظارت بیشتری به ویژه در ایام منتهی به سال نو است. 

وی تاکید کرد: با متخلفان دانه درشت بازار برخوردهای قانونی شدیدتری صورت می گیرد تا بازرسی ها اثرگذاری بهتری داشته باشد. 

پورمجاهد خاطرنشان کرد: بازرسان باانگیزه، آموزش دیده و منظم برای نظارت بر بازار انتخاب شود و سازمان صنعت معدن و تجارت در این راستا دقت کند. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با اشاره به آغاز فرایند تهیه میوه عید نوروز در استان گفت: مسوولان مربوطه با دقت به دنبال خریداری سیب و پرتقال ارزان و با کیفیت برای مردم هستند. 

وی بر ساماندهی نانوایی های استان تاکید کرد و افزود: برنامه شیفت بندی و پخت نانوایی ها تهیه می شود تا در ایام تعطیلات نوروز مردم و مسافران برای تهیه نان با مشکل روبرو نشوند. 

پورمجاهد نرخ گذاری دقیق و صحیح رستورانها به فراخور مواد مصرفی مانند گوشت و برنج ایرانی و خارجی را ضروری دانست و گفت: نارضایتی هایی در این مورد وجود دارد که باید مرتفع شود. 

برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا موضوع دیگری بود که در این نشست تخصصی بررسی شد و برگزاری آن منوط به نظرخواهی از اصناف و نیازسنجی از اوضاع بازار شد که سازمان صنعت معدن و تجارت متولی بررسی آن شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.