فرهاد دلق پوش روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : برای تنظیم بازار میوه شب عید تصمیم بر این شد که ۷۰۰ تن پرتقال و ۷۰۰ تن سیب توسط مباشران تعیین شده، خریداری و ذخیره شود تا در ایام عید نوروز مشکلی از این نظر نداشته باشیم.

 وی همچنین با اشاره به اختصاص سهمیه ۸۰۳ تنی شکر یارانه ای برای استان تصریح کرد : این مقدار شکر یارانه‌ای از طریق مباشران تعیین شده جذب و در فروشگاه های مجاز سراسر استان در حال توزیع است.

وی از جذب و توزیع گوشت گوساله منجمد به قیمت مصوب هر کیلو ۴۰ هزار تومان در فروشگاه های بزرگ و معتبر در استان نیز خبر داد و گفت : سهمیه گوشت منجمد برای هر نفر حداکثر پنج کیلوگرم در نظر گرفته شده است.

دلق پوش در ادامه با اشاره به بازرسی بیش از ۱۱ هزار واحد تولیدی عمده فروشی و خرده فروشی در استان گفت : باوجود کمبودها طی بازرسی های گسترده در استان بعد از سهمیه بندی بنزین، ۶۸۱ فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از ۴۶۵ میلیون تومان تشکیل و به تعزیرات حکومتی جهت اعمال قانون ارسال شد.

وی گفت : علاوه بر کمبود نیروی انسانی، کمبود امکانات مانع نظارت شبانه روزی جهت کنترل قیمت‌هاست و انتظار داریم دستگاه های مربوطه در این  ارتباط همکاری لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد : در عین حال سازمان صنعت، معدن و تجارت در کنار اصناف و دستگاه های نظارتی کنترل خود را با جدیت بر بازار و قیمت ها اعمال می کند و با تخلفات به شدت برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.