محمود سیجانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مرغ ها به منظور تنظیم بازار و پاسخگویی به نیاز شهروندان ، به زودی در مراکز عرضه مناطق کمتر برخوردار قم توزیع می شود.
وی با اشاره به کمبود گوشت مرغ در روز گذشته ادامه داد: بخشی از این کمبود ناشی از این احتکار بود که با توزیع مرغ های کشف شده قسمتی ازاین کمبود در استان برطرف می شود ضمن اینکه از عصر امروز 20 تن مرغ منجمد برای جبران این کمبود در قم توزیع می شود.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم، با بیان اینکه بازرسان این سازمان به صورت مستمر بر وضعیت اقلام مورد نیاز مردم در بازار نظارت دارند ادامه داد: با برنامه ریزی انجام شده و بررسی های صورت گرفته در سطح استان اقلامی چون شکر، نان، آرد و روغن هیچگونه کمبودی در قم وجود ندارد.
سیجانی ادامه داد: محموله جدید گوشت گرم توسط پشتیبانی امور دام به استان وارد شده و در روزهای آینده در فروشگاه ها و مراکز عرضه توزیع می شوند تا کمبودی در این زمینه در بازار ایجاد نشود.
وی اظهار داشت: بیش از پنج هزار تن شکر در ماه های گذشته وارد استان شده است که با برنامه ریزی صورت گرفته در این زمینه هیچگونه کمبودی در استان وجود ندارد.
7404/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.