حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده عصر یکشنبه درنشست هماهنگی برگزاری رزمایش همدلی و مواسات در استان افزود: مسوولیت شناسایی نیازمندان و هدایت کمک‌ها و نذورات مردمی در شهرستان ها بر عهده امامان جمعه بوده که با مشارکت دستگاه‌های اجرایی و نهادهای حمایتی استان کمک ها جمع آوری و بین نیازمندان تقسیم می شود.
وی بیان داشت: این طرح از نیمه شعبان همزمان با میلاد امام زمان(عج) کلید خورد وتا پایان ماه‌ مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.
 رییس قرارگاه مرکزی همدلی ومواسات هرمزگان بیان داشت: برای کمک رسانی بهتر به افراد بی بضاعت و نیازمند استان و جلوگیری از موازی کاری، در روزهای آینده شماره حسابی واحد از سوی این قرارگاه برای دریافت کمک‌های نقدی و تعیین محل‌های مشخص برای دریافت کمک‌های غیرنقدی اعلام می شود.
امام جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه بعضی از کسب وکارها به علت شیوع بیماری کرونا دچار آسیب شدند،  بیان داشت: در این راستا کسانی که توانایی کمک به نیازمندان را دارند، وارد میدان شده و از طریق قرارگاه مواسات به نیازمندان کمک می کنند.
وی ابرازداشت: مردم ما همیشه و در همه حال با حس نودوستی و انسان دوستانه خود به کمک نیازمندان شتافته و انتظار می رود در این حرکت خداپسندانه نیز یاری رسان این قشر باشند.
در این نشست مقرر شد دستگاه‌های اجرایی و اعضای ستاد مرکزی مواسات هرمزگان از تمام ظرفیت‌های مادی و معنوی مجموعه خود برای کمک به نیازمندان به کار گیرند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.