حمید کشکولی روز یکشنبه در جلسه ساماندهی مشارکتهای مردمی در پیشگیری ،کنترل و مقابله با بیماری کرونا در سالن شهید قادری فرمانداری الیگودرز افزود : در شرایط فعلی ،نحوه سازماندهی و استفاده هدفمند از ظرفیت‌های مردمی در کنار ساختارهای رسمی موجود در راستای مدیریت بیماری کرونا براساس استاندارد درمانی، حمایتی و مشارکتی  از اهمیت خاصی برخوردار است .

کشکولی گفت :ساماندهی و مداخله هدفمند مادی و معنوی تشکل های مردمی در مدیریت بیماری کرونا و حدف ان از کشور در راستای اهداف، سیاستها و مسائل فنی و ابلاغی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با رویکرد محله محوری می باشد . 

وی در ادامه تصریح کرد :بهره گیری از ظرفیت مردمی امری اجتناب ناپدیر بوده و می تواند در زمینه های مختلف برای پیشگیری ، کنترل و مقابله همه جانبه با این بیماری ناشناخته به ویژه در سطح روستاها ،مناطق حاشیه نشین و کمتر برخوردار کمک کنند. 

امام جمعه الیگودرز نیز  در این جلسه گفت:این بیماری یک بحران جهانی است و دنیا با آن دست به گریبان است.

حجت الاسلام مهدی سرلک در جلسه ساماندهی مشارکت های مردمی در پیشگیری، کنترل و مقابله با بیماری کرونا افزود :این بیماری یک بحران جهانی است و اگرهمه، از مردم گرفته تا دستگاههای دولتی پای کار نباشند با بن بست مواجه خواهیم شد . و همه باید دست به دست هم بدهند تا بتوانند این بیماری را شکست دهند .

 وی گفت: سلامت روان مقدمه سلامت جسم است و باید در حوزه روانی به خانواده ها کمک کنیم.زیرا حواشی کرونا از اصل کرونا خسارت بیشتری دارد و باید به  اقشار آسیب پذیری که شغلشان را از دست داده اند کمک کنیم و از مردمی که وضعیت بهتری دارند درخواست می کنم که به اقوام مستحق خود در حد بضاعت کمک کنند . 

امام جمعه الیگودرز افزود از زحمات تمام دستگاهها بویژه شبکه بهداشت و درمان قدردانی می نمایم.

این جلسه با حضور سایر اعضا برگزار شد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.