حجت الاسلام اسماعیل شاه‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ۲۰۰ پرس غذا تاکنون بین اکیپ‌های کنترل و غربالگری مستقر در مبادی ورودی شهرستان فریدونشهر طبخ و توزیع شده است.

وی افزود: قربانی کردن شش رأس گوسفند برای دفع بلا و توزیع گوشت آن بین نیازمندان توسط این گروه جهادی با کمک‌های مردمی در شهرستان فریدونشهر انجام شده است.

امام جمعه فریدونشهر با بیان اینکه از نخستین روزهای شیوع کرونا در کشور گروه جهادی فریدونشهر با شبکه بهداشت و درمان جهت مقابله با کرونا همکاری داشتند، افزود: جهادگران بسیجی فریدونشهر در صف مقدم مبارزه با این ویروس قرار دارند.

مسئول گروه جهادی شهرستان فریدونشهر دوخت ماسک سه لایه قابل شستشو با پارچه مناسب در برابر نفوذ ویروس کرونا از اقدامات گروه جهادی شهرستان فریدونشهر عنوان کرد.

وی گفت: با توجه به کمبود ماسک استاندارد در سطح شهرستان فریدونشهر و قیمت بالای ماسک‌های موجود، با همکاری بسیج سازندگی فریدونشهر پارچه مناسب ماسک تهیه و ماسک با کیفیت تولید شدند و با قیمت حدوداً یک سوم محصول مشابه در بازار در مرکز نیکوکاری فریدونشهر در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

راه‌اندازی پویش مردمی مقابله با کرونا در فریدونشهر

حجت الاسلام شاه‌محمدی ضمن قدردانی از حرکت جوانان فریدونشهری در راه‌اندازی پویش مردمی مقابله با کرونا برای ضدعفونی کردن معابر سطح شهر و روستاهای اطراف فریدونشهر، گفت: بخشی از ماسک‌های مورد نیاز توسط گروه جهادی تأمین شده است.

وی تصریح کرد: با کمک‌های مردمی ماسک محافظ مورد نیاز برای اکیپ‌های ایست و کنترل در ورودی‌های فریدونشهر و همچنین بخشی از ماسک مورد نیاز کادر درمانی و سایر مدافعان سلامت فریدونشهر را تهیه و بین آن‌ها توزیع خواهیم کرد..

امام جمعه فریدونشهر گفت: شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۸۶۹۷۳ به نام گروه جهادی امام مبین فریدونشهر برای واریز کمک‌های مردمی و مشارکت مردم این شهرستان در مقابله با ویروس کرونا است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.