به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی مختاری صبح یکشنبه در جلسه قرارگاه زیستی که منظور پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا ویروس در شهرستان نهاوند برگزار شد؛ اظهار کرد: از اقدامات و تلاش مجموعه شبکه بهداشت و درمان به‌عنوان خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا تقدیر و تشکر می‌شود.

وی ادامه داد: مدیران و مسئولین شهرستان نهاوند با توجه به حساسیت موضوع آمادگی لازم را برای حضور در جلسات قرارگاه تا پایان سال حتی ایام تعطیلات نوروزی داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بابیان اینکه مجموعه بسیج و سپاه آمادگی کامل را برای کمک به شبکه بهداشت و درمان در راستای مقابله و مبارزه با شیوع ویروس کرونا دارد، گفت: سپاه ناحیه نهاوند تعداد ۲۰۰ بسته غذایی شامل گوشت قرمز، گوشت سفید، برنج و روغن را برای نیازمندان و افراد زیان‌دیده در بحث شیوع ویروس کرونا که توسط پایگاه‌های مقاومت شناسایی‌شده‌اند تدارک دیده که طی روزهای آینده این اقلام را بین آنها توزیع می‌کند.

مختاری تصریح کرد: بسیجیان و گروه‌های جهادی شهرستان نهاوند در یک اقدام خودجوش کارگاه‌های تولید ماسک را بعد از تائید شبکه بهداشت راه‌اندازی کرده و در فاز اول ۸۰ هزار ماسک تولید و به‌صورت رایگان در بین مردم توزیع خواهند کرد.

وی در پایان ضمن ابراز گلایه از عملکرد برخی متصدیان جایگاه‌های عرضه سوخت، گفت: متأسفانه علی‌رغم تأکیدات بعضی از متصدیان جایگاه‌های سوخت شهرستان نهاوند هنوز موارد ایمنی و بهداشتی را رعایت نمی‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.