به گزارش خبرنگار مهر، بهمن خطیبی ظهر دوشنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان قرچک که با حضور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و دیگر مسئولان برگزار شد اظهار داشت: روند تولید ماسک استاندارد در شهرستان قرچک با نظارت مستقیم شبکه بهداشت و درمان و دستگاه‌های مربوطه انجام می‌شود.

خطیبی با بیان اینکه ادامه عملیات ضدعفونی امکان عمومی باقی مانده در سطح شهرستان با نظارت شبکه بهداشت و درمان و با همکاری دستگاه‌های مربوطه صورت خواهد گرفت گفت: کمیته کنترل و نظارت بر فعالیت برخی صنوف از جمله صنف آرایشگاه‌ها، قهوه خانه‌ها و نانوایی‌ها و … در قرچک تشکیل شده است.

فرماندار قرچک با تاکید بر اینکه اتاق اصناف و اداره صمت در خصوص توزیع میوه شب عید و سایر کالاهای اساسی و همچنین نظارت بر فعالیت مباشرین باید اهتمام جدی داشته باشند افزود: مشکلی در توزیع اقلام اساسی از جمله برنج، روغن، شکر و قند در قرچک وجود ندارد.

وی در خصوص توزیع میوه شب عید در قرچک عنوان داشت: ۲۵۰ تن پرتقال و ۱۰۰ تن سیب سهمیه پایان سال این شهرستان قرچک است که توزیع خواهد شد.

خطیبی در خصوص جلوگیری از شیوع ویروس کرونا نظارت بر بهداشت نانوایی‌ها را بسیار مهم دانست و اظهار داشت: باید توجه جدی و مراقبت‌های ویژه در این زمینه صورت بگیرد.


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.