یونس محمودی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه تولید و توزیع این میزان ماسک با نظارت شبکه بهداشت و درمان و طبق هماهنگی فرمانداری و سپاه پاسداران این شهرستان توسط واحدهای بسیج خواهران انجام می شود، افزود: مقدمات تولید این تعداد ماسک فراهم شده و طی چند روز آینده به دست مردم می رسد.

وی گفت : همچنین طبق برنامه ریزی های صورت گرفته تعداد ۵ هزار ماسک و ۵ هزار دستکش لاتکس نیز جهت توزیع در بین مردم،  ادارات و نهادهای این شهرستان توسط اداره اصناف شهرستان تهیه می شود.

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه ایجاد آرامش روانی و دسترسی بهتر مردم به این اقلام بهداشتی را از اهداف ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اعلام کرد و افزود : طبق هماهنگی های انجام شده توسط فرمانداری و سپاه پاسداران این شهرستان، تعداد ۲ نفر از پزشکان نیز از تهران به درمانگاه سپاه آستانه اشرفیه اعزام می شوند.

محمودی اظهار داشت: حضور این دو پزشک روند خدمات رسانی به بیماران را در درمانگاه سپاه آستانه اشرفیه (این درمانگاه همواره با مراجعه بیماران متعدد روبروست) سرعت می بخشد.

وی با تاکید بر نقش موثر رعایت نکات ایمنی و بهداشتی در کنترل بیماری کرونا و آنفلوآنزا از کلیه مردم این شهرستان خواست : طی چند روز آینده از خروج غیر ضروری از منازل خودداری کنند و به دور از هرگونه استرس، آرامش خود را حفظ نموده، ضمن آنکه بیماری کرونا را  نیز جدی بگیرند.

شهرستان آستانه اشرفیه با دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای ۱۰۵ روستاست و در شرق استان گیلان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.