به گزارش خبرنگار ایرنا ، ولی داداشی روز سه شنبه در جلسه ای با کارکنان بیمارستان شهید بهشتی آستارا اظهار داشت : سالیانه پنج میلیون گردشگر وارد آستارا می شود و تجهیز بیمارستان 132 تختخوابی این شهرستان می تواند زمینه ماندگاری پزشکان را فراهم کند.
وی با اشاره به اینکه برخی پزشکان به دلیل کمبود امکانات از خدمات رسانی امتناع می کنند، افزود: با راه اندازی دستگاه سی تی اسکن با هزینه ای بالغ بر 150 میلیارد ریال در بیمارستان آستارا، تعداد پزشکان متخصص این واحد درمانی نیز افزایش خواهد یافت.
وی خاطرنشان کرد: برای رفع نگرانی مردم از کمبود پزشک در مرکز فوریت های پزشکی بیمارستان آستارا، یک تیم پزشکی هفت نفره در این واحد درمانی مستقر شد .
وی ادامه داد: امیدواریم با توجه به رضایت مردم از طرح تحول سلامت، چالش های مالی دولت در خصوص آن طرح برطرف شود تا پزشکان بدون هرگونه دغدغه مالی به خدمات رسانی اقدام کنند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا در ادامه گفت: بهمن ماه امسال حدود 15 هزار نفر در مرکز فوریت های پزشکی بیمارستان آستارا ویزیت و حدود یکهزار و 200 نفر در بخش های مختلف آن بستری شدند.
شهرام حسین نژادی افزود: در راستای ترویج فرهنگ زایمان طبیعی دستگاه هایی نظیر جکوزی و وان برای بیمارستان 132 تختخوابی بندر آستارا خریداری شده و در روزهای آینده نصب خواهد شد.
بیمارستان 132 تختخوابی آستارا با 20 هزار و 700 متر مربع مساحت و 12 هزار متر مربع زیربنا در فروردین ماه امسال افتتاح شد و برای ساخت و تجهیز آن 560 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
شهرستان گردشگرپذیر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
7105 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.