به گزارش خبرنگار ایرنا پاشا سماپور روز جمعه در نشست اعضای شورای اسلامی آستارا با مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در ساختمان شورای شهر افزود: امکانات بیمارستان 132 تختخوابی آستارا در شأن مردم این شهرستان نیست و اغلب، بیماران کم بضاعت هم به استفاده از مراکز درمانی خصوصی مجبور می شوند.
وی ادامه داد: روستائیان به دلیل کمبود امکانات در خانه ها و مراکز بهداشت، به بیمارستان شهر مراجعه می کنند اما تجهیزات این مرکز درمانی جوابگو نیست و رسیدگی به آن، خواسته شورای اسلامی شهرستان آستارا از دانشگاه علوم پزشکی گیلان است.
شهرام حسین نژادی مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا نیز در این نشست گفت: بیمارستان 25 تختخوابی بخش لوندویل این شهرستان، ظرف یک سال با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال ساخته خواهد شد و بخشی از کاستی های حوزه درمان را جبران خواهد کرد.
وی افزود: کمبود پزشک مرکز فوریت های پزشکی بیمارستان آستارا تا حدودی با استقرار یک تیم پزشکی رفع شده و بزودی با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال، دستگاه سی تی اسکن و با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال، دستگاه رادیولوژی بیمارستان راه اندازی خواهد شد.
بیمارستان 132 تختخوابی آستارا با 20 هزار و 700 متر مربع مساحت و 12 هزار متر مربع زیربنا در فروردین ماه امسال افتتاح شد و برای ساخت و تجهیز آن 560 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
شهرستان گردشگرپذیر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
7105 / 7124 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.