حسن شیری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در قالب این طرح، علاوه بر ساخت چهار طرح بهداشتی درمانی در نقاط مختلف پلدشت، بهبود هتلینگ بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان نیز در دستور کار قرار گرفت.
وی اضافه کرد: ساخت و اتمام درمانگاه تخصصی در محوطه بیمارستان امام خمینی (ره)، مرکز فوریت های پزشکی شهرک ارس و شهر پلدشت و مرکز خدمات جامع سلامت روستای پورناک در مدت اجرای طرح تحول سلامت در پلدشت به انجام رسیده است.
وی اظهار کرد: برای ساخت این چهار طرح، 30 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و برای تجهیز آنها نیز 10 میلیارد ریال اعتبار دیگر مورد نیاز است که به همت دولت تدبیر و امید، تخصیص می یابد.
وی ادامه داد: این طرح ها در سریع ترین زمان ممکن به اتمام می رسند تا در چرخه خدمت رسانی به شهروندان پلدشتی قرار گیرند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان پلدشت گفت: علاوه بر آن از آغاز اجرای طرح تحول سلامت در آذربایجان غربی، 6 باب خانه بهداشت در روستاهای این شهرستان راه اندازی و تجهیز شده که برای این امر نیز 10 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
شیری بهبود وضعیت بیمارستان امام خمینی (ره) پلدشت را از جمله مهمترین فعالیت های انجام شده در قالب طرح تحول سلامت در این شهرستان برشمرد و افزود: این طرح با تخصیص و هزینه اعتبار 25 میلیارد ریالی به اجرا درآمده که رضایت بیش از پیش شهروندان را در پی داشته است.
وی اضافه کرد: اجرای برنامه ارتقای کیفیت هتلینگ، راه اندازی 2 اتاق عمل، راه اندازی دستگاه اکسیژن ساز، بهسازی بلوک زایمانی، تجهیز آزمایشگاه و راه اندازی رختشویخانه از جمله اقداماتی است که در این بیمارستان انجام شده است.
به گزارش ایرنا، طرح تحول سلامت از اوایل سال 1393در کشور به اجرا در آمده که علاوه بر کاهش هزینه های بیماران، ارتقای کیفیت ارائه خدمات در مراکز درمانی دولتی را نیز در دستور کار داشته است.
شهرستان پلدشت از جمله شهرستان های کم جمعیت آذربایجان غربی است که در شمال این استان قرار دارد.
8137/2093 ** خبر: سیده فاطمه سجادی ** تنظیم کننده: توحید محمودپور** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.