به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از وب دا، علیرضا قربانی افزود: این فرد با ارائه مدارک جعلی از جمله پروانه دائم پزشکی ، پروانه مطب، کپی مدارک شناسایی و قراردادهایی که با سایر مراکز درمانی خارج از استان داشتند که همه با هم مطابقت داشت از ابتدای مهرماه بصورت قراردادی و برای چند روز در ماه در بیمارستان ولی عصر(عج) بروجن در بخش اورژانس مشغول به فعالیت شده بود.

وی تصریح کرد: نامبرده کلیه مدارک مرتبط با هویت (م. ک) را به نحوی ارائه نموده است که نسخ ارسالی از بیمارستان برای سازمان های بیمه گر هیچ مورد از مغایرت هویت فرد اظهار شده اعلام نشد و هیچ کدام از بیمه ها نیز در طول مدت اشتغال متوجه اشکالات موجود نشده و نامبرده همزمان در بیمارستان های دولتی استان همجوار خوزستان مشغول طبابت بوده است.

به گفته وی، از زمان شروع به کار ،‌نسخ این فرد در تمام داروخانه های سطح شهر پرداخت گردیده که با توجه به اینکه در سطح داروخانه ها سامانه ای برای شناسایی هویت پزشکان نسخه نویس وجود دارد، هیچ موردی از مغایرت به بیمارستان گزارش نشد.

قربانی خاطر نشان کرد: با توجه به استقرار واحد تریاژ و حضور ۲۴ ساعته متخصص طب اورژانس و این مورد که پزشک اورژانس فقط سطح ۴ و ۵ رده بندی تریاژ را ویزیت می نمایند و این فرد صرفاً ویزیت بیماران سرپایی را در مدت کوتاه حضور انجام داده اند، خوشبختانه جان هیچ شهروندی به خطر نیفتاده است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 831880
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.