حجت الاسلام حسن صادقی نسب روز شنبه در حاشیه جلسه دبیرخانه هماهنگی بین بخشی برای حمایت از آسیب دیدگان کرونا در گناباد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به دنبال تاکید رهبر معظم انقلاب برای رزمایش خدمت رسانی به آسیب دیدگان کرونا باید با وحدت رویه در این زمینه تلاش کرد.

وی اضافه کرد: برای جلوگیری از موازی‌کاری باید از همه ظرفیت،توان بخش‌ها و دستگاه‌های اجرایی برای حمایت از افرادی که به واسطه شیوع بیماری کرونا از نظر اقتصادی آسیب دیده‌اند استفاده کرد.

 امام جمعه گناباد گفت: باید نهضت خدمت رسانی در بین مسوولان و مردم نوع دوست و خیر برای حمایت از آسیب دیدگان کرونا شکل گیرد و هماهنگی بیشتری برای کمک‌های مردمی در داخل و خارج از این شهرستان بدین منظور ایجاد شود و از ظرفیت روحانیون و بسیجیان در این زمینه استفاده شود.

صادقی نسب تجمیع کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار و خیر برای حمایت از آسیب دیدگان کرونا، تقسیم کار مطلوب بین خیریه ها و متولیان مربوطه برای شناسایی نیازمندان واقعی و جلوگیری از سوء استفاده برخی اشخاص از دریافت مکرر کمک‌های مردمی از یک بخش و محروم ماندن برخی دیگر از افراد مستحق را مهمترین اهداف این دبیرخانه برشمرد.

وی اضافه کرد: این دبیرخانه با حضور نهادهای حمایتی و متولیان ذیربط با محوریت دفتر امام جمعه تشکیل می شود.

امام جمعه گناباد با اشاره به تشکیل قرارگاه هم‌افزایی حمایت از آسیب دیدگان کرونا که چندی قبل در فرمانداری گناباد تشکیل شد هماهنگی بیشتر بین این دبیرخانه با قرارگاه یاد شده برای پرهیز از موازی کاری بین بخشی را خواستار شد.

مرکز شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.