فرماندار نهبندان روز شنبه در این آیین گفت: با تکمیل این طرح‌ها در سال‌های آینده ۷۵ خانوار از آب سالم و بهداشتی برخوردار خواهند شد.

مجید بیکی افزود: ۱۵ کیلومتر لوله‌گذاری، احداث مخزن ذخیره ۴۰۰ مترمکعبی، ۲۵ باب حوضچه شیرآلات و ۲ ایستگاه پمپاژ از مشخصات فنی این طرح است.

همچنین به مناسبت آغاز هفته دولت فرماندار و مسئولان دستگاه‌های اجرایی نهبندان با امام جمعه این شهر دیدار کردند که فرماندار نهبندان در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی، گفت: در تاریخ هر ملت فراز و نشیب‌ها و تلخی و شیرینی‌های فراوانی وجود دارد که تعیین کننده سرنوشت و سازنده فرهنگ آن ملت است.

بیکی بیان کرد: هفته دولت، فرصت بسیار مناسبی برای دولتمردان است تا روش و منش شهیدان رجایی و باهنر را در خدمت‌رسانی بی‌منت و خالصانه به مردم در دستور کار خود قرار دهند.

وی اظهار داشت: ۱۵۵ طرح عمرانی و خدماتی در هفته دولت امسال که از امروز دوم شهریور آغاز شد، با اعتبار ۲۹ میلیارد و ۸۱۱ میلیون تومان در این شهرستان افتتاح می‌شود.

وی افزود: همچنین عملیات اجرایی ۱۳ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار ۱۹ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان در نهبندان آغاز خواهد شد.

امام جمعه نهبندان هم در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: شهید رجایی و باهنر می‌توانند الگوی بسیار خوبی برای همه افراد جامعه به شمار بروند خاصه برای کسانی که عنوان خدمتگزاری دارند.

حجت الاسلام عباسعلی خزاعی افزود: دولتمردان باید خدمات صورت گرفته در پس از پیروزی انقلاب اسلامی را برای آگاهی و امید به مردم منتشر و بازگو کنند.

همچنین دیدار با خانواده شهید صادقی و تجدید میثاق و غباروبی مزار شهدای گمنام از دیگر برنامه‌های مسئولان در نخستین روز از هفته دولت در نهبندان بود.

۷۵۵۶*۶۰۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.