به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در خطبه دوم نماز جمعه آبادان اظهار داشت: عملکرد قوه قضائیه در چند وقت اخیر موجی از امیدواری را در کشور بوجود آورده و این راه باید با حمایت بیشتر مردم و مسئولان ادامه داشته باشد.

وی افزود: باید با مفسدان بخصوص قاچاقچیان گردن کلفت در اسرع وقت برخورد شود زیرا این امر می تواند اوضاع کنونی کشور را بهبود بخشد.

خطیب جمعه آبادان گفت: تقاضای مردم از مسئولان قوه قضائیه برخورد قاطعانه با مفسدان و تروریستهای اقتصادی است.
وی با بیان اینکه مقابله با فساد اکنون گفتمان عمومی جامعه است، تصریح کرد: هر کس در هر جایگاه و مقامی مرتکب خطا و فساد شد باید بدون هیچ مماشاتی با وی برخورد شود.

امام جمعه آبادان مبارزه با فساد را نبردی بی امان توصیف کرد و از مسئولان امر خواست، در مبارزه بی وقفه با مفاسد اقتصادی، فرصت تنفس را از مفسدان و غارتگران بگیرند.

حجت الاسلام ابراهیمی پور گفت: این نوع مبارزه باید بدون تعطیلی استمرار داشته باشد و مردم خوب، انقلابی و ولایتمدار ایران که در مقابل مشکلات ناشی از تحریم ظالمانه دشمن ایستادگی می کنند باید نتیجه این مبارزه را مشاهده کنند.

وی در بخش دیگر سخنانش، طرح های جهادی جوانان را تمرین مشارکت قشر جوان در ساخت و ساز و تلاش برای مهارت آموزی دانست و بر ترویج این برنامه سودمند تاکید کرد.

خطیب جمعه آبادان افزود: اهمیت کار جهادی از کارها و برنامه های فکری و علمی کمتر نیست و باید به تعبیر مقام معظم رهبری، شعار و رفتار خدمت رسانی در جامعه همگانی شود.

حجت الاسلام ابراهیمی پور با اشاره به فرا رسیدن عید غدیر اظهار داشت: غدیر بزرگترین عید مسلمانان است و خدای متعال در این روز، دین و مکتب آسمانی اسلام را برای امت اسلامی تکمیل کرده است.

وی اظهار داشت:  واقعه غدیر خم نشانه بارز توام بودن دین و سیاست است و مسئولان برای برگزاری آئین های گرامیداشت این عید بزرگ، برنامه ریزی و تلاش کنند.

۷۱۰۴/۶۰۶۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.